مردی که با جعل عنوان پلیس راهور به بهانه کاهش یا صفر کردن میزان خلافی رانندگی، دست به کلاهبرداری از مردم می‌زد از سوی پلیس آگاهی این شهر دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۹۲۱۱

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کرد: خلافی خودروی من به ده میلیون تومان رسیده بود. یک روز هنگام خروج از مرکز پلیس با مردی آشنا شدم که ادعا می‌کرد در پلیس راهور کار می‌کند و اگر مبلغی به وی بپردازم می‌تواند خلافی‌ام را کاهش دهد. فریبش را خوردم و بابت این کار یک میلیون و 800 هزار تومان به او پرداختم، اما اوکاری نکرد و متواری شد.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و اعلام شکایت‌هایی عنوان کردند، در دام یک مامور قلابی گرفتار شده‌اند. بررسی پرونده‌ها نشان می‌داد، مرد کلاهبردار علاوه بر کاهش خــلافی به بـــــهانه فروش دستگاه‌های سی.‌ان.جی نیز برخی از مالباختگان را فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، او تحت تعقیب قرار گرفت و مــعـلوم شد تصویر وی به یک کلاهبردار حرفه‌ای شباهت دارد که نام او در بانک مجرمان حرفه‌ای در پلیس آگاهی ثبت شده است.

با مشخص شدن هویت متهم فراری، او تحت تعقیب قرار گرفت و پاتوق‌هایش زیر نظر گرفته شد. سرانجام دو روز پیش متهم در حالی که در صدد بود مردی را به بهانه کاهش خلافی فریب دهد، در یکی از محله‌های جنوبی شهر شناسایی و دستگیر شد.

اکبری خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به جرایمش اعتراف کرد و با صدور قــــرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها