یک مرد ساکن ایالت فلوریدای آمریکا در تیراندازی به خانه دخترش، او و شش نوه خـــــــود را با شلیک گلوله از پای درآورد و سپس خودکشی کرد.
کد خبر: ۷۱۸۸۲۴

کلانتر بخش گیلچریست ایالت فلوریدا در این باره گفت: عامل جنایت مرد پنجاه و یک ساله‌ای به نام دان چارلز اسپریت نام داشت که این حادثه تلخ را رقم زد. متهم پیش از حادثه با خدمات اورژانس اجتماعی تماس گرفته و اعلام کرده بود، تصمیم به کشتن دختر خودگرفته است.

رابرت شولتز افزود: یکی از مسئولان اورژانس اجتماعی پس از این تماس، موضوع را به پلیس خبرداده و برای دستگیری آن مرد کمک خواسته بود. در این مرحله ماموران برای دستگیری متهم به خانه مورد نظر اعزام شدند، اما پیش از حضورشان در محل، پدربزرگ مسلح دختر خود و شش فرزند او را که همگی خردسال بودند، با شلیک گلوله کشته و سپس خودکشی کرده بود. /‌ واحد مرکزی خبر

سیل و توفان هزاران فیلیپینی را آواره کرد

باران‌های مداوم پس از توفان گرمسیری فونگ ونگ، مانیل پایتـــخت فیلیـــپین را به تعطیلی کشاند و ده‌ها هزار نفر ساکنان آنجا را مجبور به فرار از خانه‌هایشان به‌دلیل آبگرفتگی کرد.

همچنین کلاس‌های درس و ادارات دولتی در مانیل و شانزده استان مجاور آن نیز به‌دلیل باران‌های سنگین ناشی از توفان استوایی ماریو تعطیل شد.توفان فونگ ونگ و بارش سنگین باران در مانیل باعث جاری شدن سیل در رودخانه‌های عمده مناطق شرقی پر جمعیت مانیل شده، در حالی که بخش‌های دیگر این شهر بزرگ و منطقه شمال پایتخت نیز همچنان گرفتار سیل هستند.دولت به مردمی که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند درباره احتمال رانش زمین هشدار داده و از آنها خواسته خانه‌هایشان را ترک کرده و به مکان‌های امن بروند. امدادرسانی به گرفتارشدگان در این سیل و توفان ادامه دارد. ‌/‌ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها