غول‌های اروپایی به میدان می‌روند

لیگ قهرمانان اروپا، امشب آغاز می‌شود

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی از امشب آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار بروسیا دورتمند آلمان پذیرای آرسنال انگلیس است.
کد خبر: ۷۱۷۵۸۶

این رقابت‌ها امشب در 4 گروه A تا D با برگزاری هشت دیدار آغاز می شود و در حساس‌ترین بازی دورتموند و آرسنال که برای دومین سال پیاپی که با یکدیگر همگروه هستند . در نخستین بازی این فصل خود به مصاف هم می‌روند. فصل گذشته تقابل آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال با یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند بسیار جالب بود. این دو مربی دوباره با یکدیگر ملاقات می‌کنند. ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که به جهنم ورزشگاه‌های آلمان معروف شده استقبال جانانه‌ای از توپچی‌های لندن خواهد داشت. کلوپ گفت که تیمش کاملا آماده است. وی گفت: آرسنال نسبت به سال گذشته بسیار تغییر کرده البته ما تجربیات سال گذشته را در نظر داریم، اما اساس تفکر من چیزی نیست که سال گذشته دیدم. به نظرم آنها خطرناک‌تر شده‌اند.

همچنین رئال‌مادرید در سانتیاگوبرنابئو میزبان بازل سوئیس است. به نظر نمی‌آید شاگردان آنچلوتی کار دشواری برای پیروزی مقابل حریف سوئیسی داشته باشند. البته رئالی‌ها پس از شکست مقابل آتلتیکو در دربی مادرید حال و روز خوبی ندارند.آنچلوتی سرمربی رئال در این باره گفت: کاری به اخبار کنار گذاشته شدنم از رئال‌مادرید ندارم.

نمی‌خواهم به این موضوعات فکر کنم. اکنون تنها چیزی که اهمیت دارد پیروزی در نخستین بازی این فصل است. ضمن این‌که یوونتوس که سال گذشته با شکست مقابل گالاتاسرای حذف زودهنگامی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشت در نخستین گام فصل جدید به مصاف مالموی سوئد می‌رود.

بانوی پیر تورین در شرایطی فصل جدید را آغاز می‌کند که برخلاف فصل‌های گذشته آنتونیو کونته را روی نیمکت خود نمی‌بیند. به جای او آلگری این بار یوونتوس را هدایت می‌کند. آلگری در آستانه این دیدار گفت: یوونتوس باید مالمو را ببرد. شروع خوب همیشه لازم است. ته‌وز کاملا آماده است، اما مصدومیت اخیر پیرلو برایمان دردسرساز شده است.

در دیگر بازی این گروه تیم المپیاکوس به مصاف آتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل گذشته می‌رود. در آستانه این دیدار مهم دیه‌گو سیمئونه که بتازگی دربی مادرید در لالیگا را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، اظهار کرد: که آتلتیکو وابسته به هیچ بازیکنی نیست. این تیم به فالکائو وابسته نبود، همان‌طور که در این فصل به کاستای جدا شده وابسته نیست.

در دیگر دیدار این گروه لیورپول با لودوگورتس مصاف می‌دهد.

سه‌شنبه بیست و پنجم شهریور (تمام بازی‌ها ساعت 23 و 15 دقیقه آغاز می‌شود):

گروه A: یوونتوس ـ مالمو، المپیاکو ـ آتلتیکومادرید

گروه B: رئال‌مادرید ـ بازل ، لیورپول ـ لودوگورتس

گروه C: بنفیکا ـ زنیت، موناکو ـ بایرلورکوزن

گروه D: گالاتاسرای ـ اندرلشت، دورتموند ـ آرسنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها