محمدرضا گلزار سوپراستار کم صحبت سینما ظاهرا صبرش در مقابل قضاوت هایی که پیرامون او و زندگی و کارش وجود دارد تمام شده است.
کد خبر: ۷۱۷۲۳۳
محمدرضا گلزار: بی‌جهت انگ ریاکار به من چسباندند
او در گفت و گویی که به تازگی با مجله فیلم داشته است گفت: «بعضی وقت ها فکر می کنم شاید تنها آدمی که همه مردم به‌راحتی به خودشان اجازه می‌دهند او را قضاوت کنند و درباره‌اش نظر بدهند و با کوچک‌ترین حرکتی درباره‌اش حرف بزنند، من هستم.» او در پاسخ به اینکه این یکی از ویژگی‌های ستاره بودن است و ستاره هر حرکت و رفتارش با بازتاب بیرونی مواجه می‌شود، گفت: «نه، ببینید گاهی مقداری آزاردهنده است. روزی یکی از دوستان نزدیکم زنگ زد گفت رضا دارم می‌روم به یکی از مؤسسات خیریه کودکان سر بزنم. این بچه‌ها در سن‌وسالی نیستند که تو را بشناسند و بفهمند ولی حضور تو پرسنل بیمارستان و خانواده‌های‌شان را آن قدر خوشحال می‌کند که این‌ها کلی انرژی می‌گیرند و سرحال می‌شوند و با روحیه بهتر به این بچه‌ها می‌رسند. با خودم گفتم چه‌قدر خوب. رفتیم برای این بچه‌ها خرید کردیم و خوراکی و گل و این جور چیزها گرفتیم. سه طبقه بود و یک صبح تا ظهر طول کشید تا من همه را دیدم. بعد هم برگشتیم. خب من نباید با استفاده از شهرتم این جور مراکز را معرفی کنم و یک سری آدم را ترغیب به کمک به این عزیزان کنم؟

محمدرضا گلزار: به خاطر چند ثانیه فیلم در اینستاگرام، انگ ریاکار به من چسباندند!

برای همین آمدم چند ثانیه از این بازدید را در اینستاگرام گذاشتم که مردم ببینند. بعد برایم کامنت‌هایی گذاشتند که تو ریاکار هستی و از این حرف‌ها. من سال‌ها مشاور هنری سازمان بهزیستی استان تهران بودم. حکم‌هایش هم هست. شما تا الان می‌دانستید؟» گلزار که با پاسخ «نه» مصاحبه کننده مواجه شد، افزود:«خب، اما من سال‌ها مشاور هنری بهزیستی استان تهران بودم. بخواهید می‌دهم تمام حکم‌هایش را در همین شماره چاپ کنید. بدون این‌که جایی اعلام کنم همه را رفتم سر زدم. شما اندکی از آن را می‌بینید مثل شب چهارشنبه‌سوری که به آسایشگاهی رفتم و در کنار آن عزیزان بودم و ثانیه‌هایی از آن شب منتشر شد. تازه آن را هم با اجازه همان بچه‌ها می‌گذارم. چون گذاشتن آن فیلم‌ها و تماشای خوشحالی کردن‌شان آن‌ها را خوشحال می‌کند. طی این همه سال نگذاشته بودم هیچ کس بداند. حالا وقتی هم چند ثانیه می‌گذارم که چهار نفر دیگر را ترغیب کنم می‌گویند ریاکار! این‌ها یک ذره آزاردهنده است. اما مردم را عاشقانه دوست دارم و خواهش می‌کنم این را حتماً بنویسید. ممنونم که این چهارده سال من را عاشقانه حمایت کردید.»

تازه ترین گفت و گوی این بازیگر مشهور در شماره ویژه روز ملی سینما ماهنامه «فیلم» منتشر شده است. (تی وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها