مدیرکل امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی ۲۳ هزار فرهنگی در سال ۹۳ گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۳، سال ۹۴ پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۷۳۹

به گزارش فارس، علی کریمی، درباره زمان پرداخت معوقات فرهنگیان اظهارکرد: با توجه به وضع مالی آموزش و پرورش به‌دنبال آن هستیم تا هزینه‌های جانبی پرسنل مانند پاداش بازنشستگان، هزینه فوت و ازدواج کارمندان را در اولین فرصت پرداخت کنیم.

کریمی با اشاره به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1392، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که مربوط به سال 92 می‌شوند، تسویه شده و به هیچ استانی بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 92 بدهکار نیستیم، اما هزینه فوت و ازدواج کارمندان را بدهکار هستیم.

وی درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که امسال بازنشسته می‌شوند، تصریح کرد: حدود 23 هزار نفر تا پایان سال از آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند. میانگین اعتباری کسی که بخواهد پاداش پایان خدمت دریافت کند بین 45 تا 50 میلیون تومان است و این رقم در مجموع برای تمام بازنشستگان امسال، قریب به یک هزار میلیارد تومان می‌شود. کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا این اعتبار تامین شده، بیان کرد: وقتی فردی بازنشسته می‌شود پرداخت پاداش پایان خدمت او تا اول سال 94 که در بودجه سال آینده پیش‌بینی شود، طول می‌کشد.

به گفته وی در بودجه سال 93 پاداش پایان خدمت 23 هزار نفری که امسال بازنشسته می‌شوند، پیش‌بینی نشده است، امیدواریم در سال 94 آن را پرداخت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها