دو مرد مسلح با سرقت یک میلیون و 250 هزار تومان از یک مغازه اسباب‌بازی‌فروشی در شیراز تحت تعقیب پلیس بودند که یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۵۸۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت مسلحانه از یک مغازه اسباب‌بازی‌فروشی خبر داد.

ماموران کلانتری با اعزام به محل حادثه و تحقیق از مرد مغازه‌دار متوجه شدند، دو مرد به عنوان مشتری وارد مغازه‌اش شده و دقایقی بعد با سلاحی که همراه داشتند، وی را به مرگ تهدید کرده و با سرقت یک میلیون و 250 هزار تومان پولی که در صندوق مغازه بوده، متواری شده‌اند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: با مشخصات به دست آمده از سارقان مسلح، جستجوی پلیس برای دستگیری آن دو آغاز شد تا این‌که ردپای یکی از متهمان فراری به دست آمد و او دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی عنوان کرد: چند روزی بود این مغازه را زیر نظر گرفته بودیم و گمان می‌کردیم صاحب مغازه پول کلانی در صندوقش نگهداری می‌کند. روز حادثه با دوستم وارد آنجا شده و این سرقت را انجام دادیم.با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی و دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها