دستگیری متهمان خرید و فروش بچه

مادر ۲۰ ساله مشهدی نوزاد ۲۳ روزه‌اش را فروخت

پدر معتاد، نوزاد یکماهه خود را کشت و زیر خاک دفن کرد

یک پدر معتاد نیشابوری کودک یکماهه خود را آنقدر کتک زد که طفل بر اثر شدت جراحات مُرد. او سپس فرزندش را به قبرستان روستا برد و زیر خاکها دفن کرد.
کد خبر: ۷۱۰۲۰۴

جام جم سرا: به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور، ساعت ۸:۱۰ دقیقه روز گذشته خانمی جوان به کلانتری ۱۱ نیشابور مراجعه و اظهار کرد: شوهر ۴۱ ساله‌اش به نام علیرضا فرزند یک ماهه‌شان به نام هستی را یک هفته پیش مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و کودک به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ حسینی افزود: بر اساس اظهارات این زن، پس از فوت فرزند وی، شوهرش ضمن تهدید او و پسر پنج ساله‌اش جسد نوزاد را به قبرستان روستای اسلام‌آباد برده و در آنجا دفن کرده بود.

به نقل از عطارنیوز، ماموران کلانتری ۱۱ پس از اظهارات زن جوان با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به قتل فرزند یکماهه‌اش اقرار کرد.

او گفت: به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر و ناراحتی اعصاب و روان کنترل خود را از دست دادم و دست به چنین جنایت هولناکی زدم.

به گزارش جام جم سرا، این متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
و مسئولین ذیربط هم حتماً دنبال قاتل بروس‌لی میگردن؟!

نیازمندی ها