رمبو و پاندای کونگ‌فوکار در شبکه اچ‌دی

فیلم‌های «اولین خون» و انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» دو اثر سینمایی است که این هفته از شبکه اچ‌دی پخش خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۵۹۱
رمبو و پاندای کونگ‌فوکار در شبکه اچ‌دی

شبکه اچ‌دی تلویزیون که مدتی است راه‌اندازی شده، در جدول پخش این هفته خود فیلم‌های اولین خون و پاندای کونگ‌فوکار را گنجانده است. همچنین در این هفته علاوه بر مستندهای دنباله‌دار این شبکه مانند مستند پرواز و جنگل، برنامه مستند استان‌های ایران که هفته گذشته به اردبیل اختصاص داشت، به استان کرمان می‌پردازد.

اولین خون که با نام «رمبو 1» نیز شناخته می‌شود، فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن است که تد کاتچف آن را سال ۱۹۸۲ کارگردانی کرده و سیلوستر استالونه در آن نقش اصلی را بازی می‌کند. پخش و موفقیت این فیلم باعث شد که مجموعه فیلم‌های رمبو ساخته شود.

این فیلم درگیری‌های یک کماندوی دوران جنگ ویتنام به نام جان رمبو را با نیروهای متجاوز یک شهر کوچک آمریکایی را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار فیلمی کمدی است که سال ۲۰۰۸ تولید شده است.گویندگان این فیلم کارتونی جک بلک، جکی چان، داستین هافمن، آنجلینا جولی، لوسی لیو، ست راجن، دیوید کراس و یان مک‌شین هستند.

داستان این انیمیشن در چین باستان رخ می‌دهد که یک پاندای غریبه به نام پو آرزو دارد استاد کونگ‌فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک به نام تای‌لانگ از زندان می‌گریزد، جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود که طی اتفاقاتی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود و به جنگ تای‌لانگ می‌رود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها