نخستین قسمت برنامه گفت وگو محور «بعضیا» به مناسبت عید قربان فردا(شنبه) با حضور اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
کد خبر: ۷۲۳۹۲۵
اکبر عبدی نخستین مهمان «بعضیا» می شود

شبکه سه سیما پس از 10 سال که از پخش آخرین برنامه «تاک شو» یا اصطلاحا گفت وگو محور شبانه در آن می گذرد، از فردا به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پخش تاک شو جدید خود را با نام «بعضیا» آغاز خواهد کرد.


نخستین قسمت «بعضیا» با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء فردا ساعت 20 :22 دقیقه و به مدت 70 دقیقه روی آنتن می رود و یکشنبه 13 مهر ماه نیز این برنامه پخش می شود.

همچنین در ادامه با فاصله ای یک روزه پخش «بعضیا» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 مهر نیز پیگیری خواهد شد.

این برنامه شنبه و یکشنبه 19 و 20 مهر ماه نیز در آستانه عید غدیر روی آنتن می رود و میزبان مهمانان جذابی از جمله بازیگران، ورزشکاران، مسوولان و چهره های مطرح بسیاری است که پا به استودیوی پخش آن خواهند گذاشت.

مهمان نخستین قسمت از «بعضیا» اکبر عبدی است که این شب ها هم سریال «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی را روی آنتن دارد و هم فیلم سینمایی «خواب زده ها» با بازی او در اکران سینماها است.

سامان جلیلی با تیتراژ آغازین «بعضیا» با مطلع «چشمان تو... » نخستین تیتراژخوانی خود در تلویزیون را تجربه می کند؛ «چشمان تو» سروده شهرام جلیلی، با آهنگسازی سامان جلیلی و تنظیم معین راهبر ساخته شده است.

تیتراژ پایانی این برنامه نیز با مطلع «دستامو سخت می گیری» سروده پویان بوترابی است و خوانندگی و تنظیم آن با معین راهبر است.

ضیاء پیش از این ششم تا نهم مرداد ماه به مناسبت عید فطر برنامه «نبش جنت آباد» را در شبکه سه تهیه و اجرا کرد. (روابط عمومی برنامه بعضیا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها