معاون پارلمانی وزیر ارشاد:

استیضاح جنتی اصلاً در مجلس مطرح نیست

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با معاون امور هنری خود از اجرای خیریه نمایش «باغ دلگشا» به کارگردانی پری صابری در تالار وحدت دیدن کرد.
کد خبر: ۷۰۵۷۳۱

به گزارش مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از اجرا، در گفت‌و‌گو با پری صابری نویسنده و کارگردان نمایش «باغ دلگشا»، از کم و کیف این نمایش مطلع شد.

جنتی پس از پایان اجرای نمایش به دعوت پری صابری روی صحنه رفت و ضمن قدردانی از کارگردان و گروه نمایش گفت: این نمایش، مانند آثار پیشین خانم صابری، اثری به‌یادماندنی است. «باغ دلگشا» با نمایشنامه‌ای زیبا و اجرایی زیباتر، جزو آثاری است که من همیشه دوست داشتم در ایران اجرا شود. در این نمایش، مفاهیم بلند عرفانی و میراث فرهنگی دیرینه ما در شخصیت سعدی که خود از مفاخر ادبیات فارسی است، متبلور و متجسم شده است.

او همچنین اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت تدبیر و امید تالارهای متعددی برای اجرای آثار هنری ساخته شود.

مدیر موسسه خیریه «محک» نیز پس از پایان اجرای نمایش «باغ دلگشا» که به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد، توضیحاتی درباره فعالیت‌های این موسسه ارائه داد.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، کاظمی مشاور اقتصادی وزیر ارشاد، کمال خرازی وزیر اسبق امور خارجه، حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر و مجید جوزانی مدیر پردیس تئاتر تهران از دیگر مخاطبان این اجرای خیریه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها