شرایط کارلوس کرش چه می‌شود؟ این سوال مدت‌هاست ذهن فوتبال ایران را مشغول کرده است. برای فهمیدن سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران هیچ‌کس نمی‌تواند بهتر از علی کفاشیان پاسخگو باشد.
کد خبر: ۷۰۵۴۱۴

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با ایسنا تاکید کرد که همکاری رسمی با کارلوس کرش و تعهدات طرفین از زمان امضای قرارداد است و فدراسیون مشکلی برای حضور او و البته شروع جدی کارش در ایران ندارد: «کرش هم قبلا گفته بود برای امضای قرارداد به ایران می‌آید و می‌خواهد دوباره به مرخصی برود؛ اما من می‌خواهم او بیاید و بلافاصله بعد از قراردادش شروع به کار کند. کرش به محض این‌که برای زمان شروع به کار تصمیمش را بگیرد، با توجه به آماده بودن قرارداد، فدراسیون بلیتش را تهیه می‌کند.»

رئیس فدراسیون در واکنش به این‌که با توجه به طولانی شدن این پروسه و منتظر ماندن کرش، این شائبه وجود ندارد که نظرتان برای همکاری با او تغییر کرده باشد، گفت: «اصلا این‌طور نیست. ما حرف زدیم و زیر حرفمان نمی‌زنیم؛ واقعا مشکلی نیست. تمام توافق‌ها انجام شده و اگر نمی‌خواستیم با کرش همکاری کنیم،‌ از اول مذاکره هم نمی‌کردیم و وقتی هم گفتیم توافق انجام شد یعنی پای نظرمان می‌ایستیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها