آزاده نامداری و فرزاد حسنی بار دیگر جنجالی شدند اما این بار جدایی آنها از یکدیگر است که نامشان را بر سر زبان ها انداخت!
کد خبر: ۷۰۵۰۳۰
با فرزاد حسنی و آزاده نامداری از اوج شهرت تا جدایی

آزاده نامداری و فرزاد حسنی دو نفر از چهره های جنجالی رسانه ها از هم جدا شدند. این در حالی است که پیش تر و در برنامه نوروز 93 این زوج در برنامه شان موفق نبودند و نتوانستند مخاطبان را از اجرای خود راضی کنند.

/Media/Image/1393/05/21/635434531145543939.jpg
این ازدواج که تنها یکسال به طول انجامید در سال 92 انجام شد. ازدواجی که سیدحسن خمینی عاقدش بود. گفته می شود این جدایی 3 ماه پیش دهان به دهان می گشت اما از هیچ منبع رسمی اعلام نشده بود. تا اینکه روز گذشته آزاده نامداری در روزنامه صبا در گفتگویی با این روزنامه خبر فوق را تایید کند و گفت:« زندگی ام آبستن اتفاقاتی بود و هر جوری که مدیریتش کردم نتوانستم جلوی رخداد بیرونی اش را بگیرم.»
وی همچنین افزود:« سعی نمی کنم بگویم این اتفاق نیفتاده و به دنبال مقصر نیستم، فقط می گویم که این اتفاق می تواند در زندگی هرکسی بیاتد....»

فرزاد حسنی از اوج شهرت تا جدایی!
فرزاد حسنی مجری برنامه جنجالی و داغ کوله پشتی که همواره در صحبت های خود با این جمله که به نام خدایی که اگر حکم کند، همه محکومیم ! در سال 92 با آزاده نامداری ازدواج کرد و امروز نیز که فقط یک سال از ازدواجشان می گذرد خبر طلاقش در رسانه ها منتشر شده است.
فرزاد رادیو را مثل آغوش مادر دوست دارد، مکانی که بعد از قطع ارتباطش با تلویزیون حفظش کرد. اجراهای برنامه های شعرخوانی، زمزمه شبانگاهی، نقد فیلم و گفتگوهای جنجالی، هفت شنبه، سه شنبه خط خطی، آخرشه، روز هشتم، سینما صدا، چهار میخ و.... را برعهده داشته است برنامه هایی که مژده لواسانی سردبیرش بود.
فرزاد با گذراندن کلاس های استاد حمید سمندریان و کلاس های پانتومیم سیروس شاملو در سال 81 و 82 در فیلم مسافری از هند ایفای نقش کرد. سریال های مثل کاشانه، عید آن سال ها، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انجرافی و تله تئاترهای پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی و تله فیلم های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم های سینمایی آمین خواهم گفت، در امتداد شهر و عملیات مهد کودک از کارهای او هستند. حسنی در تئاتر یلدا و نامه ای برای سهراب نیز ایفای نقش کرده است.

/Media/Image/1392/03/07/635053619752384984.jpg
گفته می شود حسنی از کلاس های بازیگری امیر تارخ به تلویزیون آمد، دقیقا زمانی که برنامه نیمرخ گل کرده بود او نیز یکی از بچه های تیم نیمرخ شد. در سال 82 حسنی ترانه هایی هم می سرود. گفتگوهای ویدیویی حسنی با کاوه یغمایی مشهور شد. سال 83 حسنی مجری بخش معرفی برنامه های نوجوان شد و معرفی "نقطه ب" نشان داد که حسنی زبان تند و تیزی دارد! در همان سال به برنامه ای به نام پرواز در شبکه 3 با موضوعیت شهدا اضافه شد. برنامه پرواز را به خاطر بسپار در مورد شهید کاظمی و سقوط هواپیمای او. برنامه قرآنی رویش نیز از شبکه 2 از دیگر کارهای فرزاد حسنی بود.
محبوبیت فرزاد حسنی به خاطر برنامه جنجالی کوله پشتی بود برنامه ای که در تابستان 83 به روی آنتن شبکه 3 رفت. اعتقاد بر این است که کوله پشتی فرزاد را به اوج رساند. اوجی که باعث توقف و ممنوع الفعالیت شدن را برای حسنی به دنبال داشت.
نام حسنی، با جنجال و هیجان همراه بوده است. حضور وی در برنامه داغ صندلی داغ در سال 86 مخاطبان جعبه جادویی را میخکوب کرد. هرکس هم که آن برنامه را ندیده بود به دنبال راهی برای دوباره دیدن آن بود.
در سال های 87 تا 88 نیز حسنی به برنامه ماه عسل پیوست! اما مدت زمان کوتاهی اجرای حسنی نادیده گرفته شد و احسان علیخانی برنامه را ادامه داد. رضا رشید پور مجری مورد غضب همان سال ها نیز نامه ای تند در این باره نوشت.
برنامه سندس از رادیو جوان از دیگر برنامه های حسنی بود. برنامه ای که تسلط وی را در زبان عربی و قرآن نشان می داد.

http://www.shafaf.ir/files/fa/news/1392/5/5/79544_554.jpg
سال 90 اما به گونه ای دیگر بود. فرزاد حسنی در رادیو هفت ظاهر شد تا ادای دینی به منوچهر نوذری کند. سوالات فریدون جیرانی را نیز در برنامه هفت درباره آمین خواهم گفت را پاسخ داد. مستند پارک ملت نیز از دیگر کارهای اوست.
سال 91 در برنامه یلدا کاری از شبکه 3 سیما در کنار احسان علیخانی و همسر آینده اش اجرا برنامه کرد. گفته می شود همان برنامه آشنایی این دو را رقم زد. اواخر همان سال نیز تا تئاتر "نامه ای برای سهراب" در کنار کامران تفتی بازی کرد.

آزاده نامداری از اوج شهرت تا جدایی!
آزاده نامداری اما متولد کرمانشاه است و کارش را از شبکه استانی زاگرس آغاز کرده است. اقبال واحدی همشهری نامداری، او را با شبکه تهران مرتبط کرد و همین ارتباط او را به مجری گری در تهران کشاند. قبولی او در دانشگاه شهید بهشتی و در رشته مدیریت صنعتی موجب سفرش به تهران شد. نامداری در سال های 82 تا 84 در کارخانه ها و در رشته ای که برایش درس خوانده بود کار کرد.
سال های 84 تا 88 سکوی پرتاب نامداری بود در آیتم خبری " تازه ها" در دل سیمای شبکه یک. هیچکس به اندازه آزاده خوب اجرا نکرد و همین باعث شد 4 سال در تازه ها ماندگار شود.
سال 89برنامه غیرمنتظره از شبکه 2 کلید خورد و ادامه پیدا کرد. گفتگوی نامداری با مردی سه زنه، وی را بر سر زبان ها انداخت، برنامه ای که تیتراژ آن را حسنی سرود و محمدعلیزاده اجرایش کرد.
سال 90 نیز برنامه ورزشی ورزش امروز را اجرا کرد. سال 91 اما نامداری را در کنار احسان علیخانی برنامه تحویل سال شبکه 2 را اجرا کرد، پس از اجرای برنامه خانمی که شما باشی شایعه ممنوع از کار شدن اش قوت گرفت و بعدها در برنامه پشت صحنه نامش به عنوان نویسنده بر سر زبان ها افتاد.

سال 92 سالی نه چندان سرنوشت ساز برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری!
آزاده با سری جدید "خانمی که شما باشی" در قامت تهیه کننده تلویزیونی ظاهر شد. فعالیت فرزاد نیز با برنامه های رادیویی شنیدنی ویژه جشنواره فیلم فجر در این سال آغاز شد. رالی ایرانی روایتی بود که فرزاد اجرای آن را برعهده داشت و در دل مخاطبان جا باز کرد. این دو نفر در خردادماه سال 93 تصمیم به ازدواج گرفتند، ازدواجی که سیدحسن خمینی عاقدش شد. ازدواجی که خبرش مثل بمب ترکید!
حالا اما با گذشت یکسال این زوج از هم جدا شده اند و جدایی شان نیز مانند بمب ترکیده است! اگرچه عده ای معتقدند که این خبر، خبر مهمی نیست اما بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است! زندگی که به گمان عده ای می توانست شیرین ترین ها را رقم بزند در این مقطع زمانی و خیلی زود به جدایی انجامید! (خبرگزاری آریا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
افسانه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
سلام
اگه شماها ساكت باشید بهتر؟
اگه میشه توزندگی وكاردیگران دخالت نكنیم

امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۱
همون حال و هوای هالیوود
فرهنگی
United Kingdom
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
دو تا آدم .... حالا میان با این كارای مسخرشون جوون های مملكت و میترسونن نسبت به ازدواج
از اول 6 و 8 میزدن این دونفر ...............
من به كار مجری گریشون علاقه دارم ولی اصلا بهشون نمیومد بتونن زندگی كنن با هم
رضا حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
به نظر من نباید جداییشون رسانه ای میشد زندگی هركس به خودش مربوطه. بیشتر مردم با توجه به شرایط امروزه مشكلاتی دارند
سمیرا مرادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
ازاده و فرزاد اصلا بهم نمیومدن. من از همون اول از ازدواجشون تعجب كردم
برنامه عیدشون هم خیلیییییییییی مزخرف بود.
الهام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
۰
۰
خانم نامداری عزیز تاسف بنده را به خاطر جداییتان بپذیرید.
زهرا.
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
۰
۰
آقارضااگه طلاقشون به ماربط نداره پس چراازدواجشون به ماربط داره؟خیلی كاربدی كردن ازهم جداشدن بااین كارشون جوانارونامیدكردن مثلاالگون!من كه خیلی ناراحت شدم خداكنه یكی پادرمیونی كنه به آشتیشون بده

نیازمندی ها