رحیمی تهدید به افشاگری کرد

دعوای بزرگ مدیریتی در باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رئیس هیات مدیره این باشگاه را تهدید به افشاگری کرد.
کد خبر: ۷۰۴۲۷۷
دعوای بزرگ مدیریتی در باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی، علیرضا رحیمی بعد از چند روز سکوت بالاخره به حرف آمد. او که چند روزی است با برخی همکارانش در هیات مدیره پرسپولیس جنگی پنهان را مدیریت می کند امروز به حرف آمد و سیاسی رئیس هیات مدیره سرخپوشان را تهدید به افشاگری کرد.

او در بخش از گفت و گویش با فارس از دلایل ناراحتی اش می گوید: سکوت کردم چون نمی خواستم آرامش تیمم به هم بخورد ولی اگر برخی به همین روش خود ادامه دهند مجبورم که خیلی چیزها را رسانه‌‌ای کنم.می‌خواهم از یک مسئله‌ای پرده بردارم که من را دچار کلافگی کرده است. این پرسپولیس اکنون دارای 4 اسپانسر است که همه آنها هم حق دارند. سه اسپانسر از سال قبل با این تیم قرارداد بستند و یک اسپانسر هم برای امسال است، از سویی چک‌های اسپانسر در حال برگشت خوردن است. آقای سیاسی شما جز مصاحبه کردن چه کمکی به من کرده‌اید؟ تکلیف من با این چهار شکایت چیست؟ شما بهتر است در مورد مسائل فنی صحبت نکنید و این مسئله را به اهلش بسپارید! آقای سیاسی! من خیلی از حرف‌ها را نمی‌خواهم باز کنم ولی این را با قاطعیت می‌گوییم اگر وزارت ورزش تا امروز تصمیم خود را در مورد من و سیاسی نگیرد نامه‌ایی که به وزیر ورزش را نوشته‌ام منتشر می‌کنم.

این دعوای بزرگ در حالی است که شرایط هر روز برای پرسپولیس وخیم و وخیم تر می شود و باید دید واکنش وزارت ورزش به این قضیه چیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها