سومین جلسه سران قوا در دوره دولت یازدهم، عصر دیروز به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش سایت خانه ملت، این نخستین نشست مشترک سران سه قوه به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در تالار مشروطه مجلس برگزار شد. روسای قوای مقننه، مجریه و قضاییه در این جلسه در مورد مسائل اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی به تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۷۰۴۱۶۳

انصراف مطهری از نامزدی در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

علی مطهری، نماینده تهران با انتشار نامه‌ای در صحن مجلس از کاندیداتوری در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل آنچه شبهه تاثیر نسبت خانوادگی وی با رئیس مجلس بر تصمیم هیات رئیسه خوانده شده، انصراف داد. در همین حال خبرگزاری تسنیم به نقل از سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از نبویان و رسایی به عنوان گزینه‌های قطعی این کمیسیون برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

تجلیل اسقف مسیحیان عراق از آیت‌الله سیستانی

اسقف مسیحیان عراق پس از دیدار با آیت‌الله سیستانی گفت: آقای سیستانی چراغ هدایت همه مردم عراق است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، به نقل از پایگاه خبری عراقی مانکیش، پاتریاک لویس رافائل ساکو، اسقف مسیحیان عراقی در پایان دیدار با آیت‌الله سیستانی در نشستی خبری گفت: آقای سیستانی در این دیدار، خواهان تسریع در تشکیل دولت وحدت ملی شد؛ زیرا ایشان بر این اعتقاد است که خلأ سیاسی در عراق فرصت را برای دشمنان به منظور آسیب رساندن به این کشور فراهم می‌کند.‌اسقف مسیحیان عراق افزود: آقای سیستانی تاکید کرد مسیحیان عراق بخشی از مردم ما هستند و در قلب‌های ما جای دارند.

«نشاط» و «تهران امروز» مجرم شناخته شدند

دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه «تهران امروز» و روزنامه توقیف شده «نشاط» برگزار شد و هیات منصفه مطبوعات استان تهران، مدیران مسئول این دو نشریه را در عناوین اتهامی انتسابی، مجرم شناخت. به گزارش ایرنا، پرونده روزنامه «نشاط» با شکایت نیروی انتظامی، سه نماینده مجلس و دادستانی تهران تشکیل شده بود که هیات منصفه، متهم را در هر سه شکایت صورت گرفته، مجرم شناخت و مستحق تخفیف در مجازات ندانست. پرونده روزنامه «تهران امروز» نیز با شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کاوه اشتهاردی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه در ارتباط با شکایت بنیاد شهید، متهم را مجرم و مستحق تخفیف در مجازات دانست، اما در رابطه با شکایت کاوه اشتهاردی، متهم مجرم شناخته نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها