تاج: او قطعا در تیم ملی فوتبال ایران ماندنی است

کرش با امیدواری تهران را ترک کرد

کارلوس کرش راضی از توافق با فدراسیون فوتبال و امیدوار به آینده ایران را ترک کرد. در حالی که پس از اعلام توافق کلی فدراسیون فوتبال و کارلوس کرش، این مربی پرتغالی هنوز در مورد چند موضوع ابهام و دغدغه داشت اما بعد از دو جلسه‌ای که با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، در مورد آنها هم به نتیجه رسید و با برطرف شدن ابهام‌هایش آماده تمدید قراردادش با فدراسیون شد.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۱

یکی از دغدغه‌های کرش موضوع سرپرستی تیم ملی بود که ظاهرا پس از جلساتی که با کفاشیان داشته ابهام‌هایش در این باره برطرف شده و شرایط را برای شروع یک کار خوب در تیم ملی بسیار مساعد دیده است. این مربی پرتغالی تا سی و یکم جولای (نهم مرداد) با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و همواره در مصاحبه‌هایش تاکید می‌کرد تا پایان قراردادش در خدمت فوتبال ایران خواهد بود و برای تداوم همکاری هم مذاکره می‌کند اما او هیچ وقت قاطعانه از امضای قراردادش سخن نمی‌گفت تا این‌که پس از آخرین صحبت با کفاشیان در عصر روز یکشنبه (پس از جلسه با مسئولان سازمان لیگ) ابهام‌هایش برطرف شده و گفته است در بازگشت به ایران قراردادش را امضا می‌کند. او می‌خواهد تعاریف حقوقی بعضی از بندهای قراردادش را با وکیلش هماهنگ کند. کرش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال دارد او برای هدایت تیم ملی ایران به تهران بازگردد، گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد!

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ هم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه‌اش با کارلوس کرش اظهار کرد: نتایج این جلسه بسیار خوب بود و همین که دو طرف پذیرفتند لیگ برتر تعطیل نشود بسیار عالی است. باید از تمامی مدیران باشگاه‌ها که امسال کمال همکاری را با ما انجام دادند قدردانی کنیم.وی در مورد این‌که نشست با کرش نشانه‌ای از قطعی بودن تمدید قرارداد این مربی است، تصریح کرد: بله، قطعا کرش در تیم ملی فوتبال ایران ماندنی شده که با ما جلسه گذاشت.کارلوس کرش دوشنبه شب تهران را به مقصد دبی ترک کرد و بامداد دیروز هم از دبی راهی لیسبون پرتغال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها