خواهر و برادری که با همدستی هم، زنان و مردان شیرازی را تعقیب و کیف آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند و به 30 فقره دزدی اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۹۶۴۳۵

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش ماموران کلانتری گل‌سرخ شیراز هنگام گشت‌زنی در شهر به دختر و پسر جوانی که در اطراف مغازه‌ها پرسه می‌زدند، ظنین و با هماهنگی قضایی هر دوی آنها دستگیر شدند. متهمان با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی اظهار کردند خواهر و برادر بوده و اشتباهی دستگیر شده‌اند.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات از این دو متهم ادامه داشت که آنها به کیف‌قاپی از شهروندان اعتراف کردند.

مرد جوان با اشاره به نحوه دزدی‌هایشان گفت: من و خواهرم با موتورسیکلت در محله‌های شهر افرادی را که از مراکز خرید، صرافی‌ها، طلافروشی‌ها و بنگاه املاک خارج می‌شدند، تعقیب و در یک فرصت مناسب با قاپیدن کیف‌هایشان متواری می‌شدیم.

متهم افزود: برای این که کسی به من شک نکند، همیشه خواهرم را با خود می‌بردم. در برخی کیف‌قاپی‌ها مردی که از دوستانم بود نیز ما را همراهی می‌کرد.

وی یادآور شد: در پی اعتراف متهم به 30 فقره کیف‌قاپی، خواهرش نیز به همدستی با وی در این دزدی‌های سریالی اعتراف کرد. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی ازآنها و جستجو برای دستگیری مردی که با آنها همدست بود، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها