این سریال با نگاهی طنز برای پخش از شبکه تهران تولید می شود

«آخرین سلطان» مقابل دوربین سهیلی‌زاده

تصویربرداری سریال آخرین سلطان به تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده و کارگردانی حسین ‌سهیلی‌زاده امروز در شهرک چشمه تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۰۶۳

به گزارش جام‌جم، سریال آخرین سلطان که پیش از این آفساید نام داشت درباره قباد است که علاقه زیادی به فوتبال دارد و تلاش می‌کند هر طور شده وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شود. او که گمان می‌برد یکشبه می‌توان ره صد ساله را پیمود و به ستا‌ره‌ای در دنیای فوتبال بدل شد، از هر امکانی برای رسیدن به خواسته‌‌هایش بهره می‌گیرد و به لیگ برتر هم راه پیدا می‌کند، اما همه چیز طبق خواسته و پیش‌بینی او اتفاق نمی‌افتد.

عزیز علیزاده درباره روند تولید این سریال گفت: این سریال را حسین سهیلی‌زاده برای نمایش از شبکه تهران کارگردانی می‌کند و امروز تصویربرداری در خانه قباد آغاز می‌شود.

نقش قباد را مانی نوری بازی می‌کند که بعد از بازی در سریال زی زی گولو دیگر در تلویزیون دیده نشد. او برای ادامه تحصیل در رشته ادبیات نمایشی به خارج از کشور رفته و اکنون با بازی در سریال آخرین سلطان قرار است تجربیاتش را به نمایش بگذارد.

بر اساس توضیحات این تهیه‌کننده ، در این سریال امیر حسین نوری در نقش سیاوش رستمی، بهاره افشاری (نسترن)، رضا توکلی (پدر نسترن)، روناک یونسی (شعله)، آتش تقی‌پور (جواد)، زویا امامی(مهین)، مهران ضیغمی (خشایار) و لادن پروین (خسروی) در این سریال بازی می‌کنند.

سهیلی‌زاده تاکنون سریال‌های آخرین گناه و آخرین دعوت را برای تلویزیون کارگردانی کرده است. علیزاده درباره تغییر نام تازه‌ترین سریال این کارگردان از آفساید به آخرین سلطان گفت: این تغییر بر اساس سلیقه ایشان رخ داده که البته بی‌ارتباط با داستان نیست. امیدوارم مخاطبان حوصله کنند و با ماجراهای سریال تا پایان همراه شوند تا مفهوم این اسم برایشان روشن شود.

وی تاکید کرد: در آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی داریم یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال را برای تماشاگران روایت کنیم.

به گفته این تهیه‌کننده، آخرین سلطان به ساخته قبلی سهیلی‌زاده با نام سه پنج دو که به فوتبال اختصاص داشت، شباهتی ندارد. این تهیه‌کننده توضیح داد: در این سریال هم بستر اصلی روایت داستان فوتبال است و به طور طبیعی مسائل و حواشی فوتبال هم در آن مد نظر قرار می‌گیرد اما شیوه روایت و موضوعاتی که در این دو سریال به آنها پرداخته می‌شود، کاملا متفاوت هستند.

تهیه‌کننده آخرین سلطان افزود: فیلمبرداری این سریال در تهران انجام خواهد شد و حدود هشت ماه زمان می‌برد. ما سعی می‌کنیم کارمان هم مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد و هم مورد قبول اهالی فوتبال که حتما مسائل آشنا و نکاتی درباره فوتبال و اهالی فوتبال در آن را خواهند دید.

به گفته این تهیه‌کننده، محمد افسری مدیر تصویربرداری آخرین سلطان است، مهدی آزادی مدیر صدابرداری و نوید فرامرزی طراحی چهره‌پردازی این سریال را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها