پولادی: اجازه ندهیم کرش برود

مهرداد پولادی که در دور اول بازی‌ها به‌عنوان دومین بازیکن برتر جام شناخته شد، در بازگشت به ایران تنها شاد کردن دل مردم را هدف خود و هم‌تیمی‌هایش می‌دانست. «اول از همه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این مهم‌ترین چیزی بود که می‌خواستیم. از همان روز اولی که به برزیل رفتیم به این فکر می‌کردیم که بازی خوبی انجام دهیم و تا می‌توانیم برای شادی دل مردم تلاش کنیم.»
کد خبر: ۶۸۹۵۴۰

مدافع تیم ملی فوتبال ایران، عنوانی را که به دست آورده حاصل تلاش هم بازیکنان تیم می‌داند. «مقامی که کسب کردم حاصل تلاش همه تیم بود و از این‌که به‌عنوان یک ایرانی توانستم چنین مقامی را کسب کنم خوشحالم.»

مهرداد پولادی معتقد است که این تیم می‌تواند با حضور کرش در جام ملت‌های آسیا به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. او حمایت قاطعانه‌ای از کرش دارد و می‌گوید: «به هر شکلی باید وی را حفظ کنیم.» شک نکنید که اگر کسی غیر از کرش سرمربی ما بود، این‌طور خوب ظاهر نمی‌شدیم. مطمئن باشید که او صد درصد نقش مثبتی در تیم داشت و من به‌عنوان کوچک‌ترین فرد تیم ملی، می‌خواهم که اجازه ندهیم کرش از ایران برود. با از دست دادن کرش چند سال به عقب برمی‌گردیم. پنج ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و اگر قرار باشد که در آن جام به نتیجه دلخواهمان برسیم، کرش باید در تیم بماند.»

پولادی که تا پیش از جام جهانی گمان نمی‌رفت مرد اول سمت چپ تیم باشد، از تفاوت بازی بوسنی و آرژانتین می‌گوید: «هر بازی شرایط خودش را دارد. ما برابر بوسنی به برد نیاز داشتیم و متاسفانه اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم نخورد. اگر گل اول را نمی‌خوردیم یا شوت مسعود به گل می‌نشست، روند بازی تغییر می‌کرد. با این حال وجدانمان راحت است که تمام تلاش‌مان را کردیم. یک سوی فوتبال برد و سوی دیگرش باخت است. مهم این است که با سعی و تلاشمان درس‌های زیادی برای آینده گرفتیم.»

پولادی می‌گوید: «کسانی که تیم را متهم به بی‌انگیزگی در برابر بوسنی می‌کنند، قطعا فوتبالی نیستند چون همه ما می‌دانستیم در صورت صعود می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. اگر کسی چنین حرفی بزند به فوتبالی بودنش شک می‌کنم. ما می‌توانستیم با صعود به دور بعد نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنیم و شک نکنید که تیم ملی ظرفیت صعود به دور بعد را داشت. ما پس از صعود به جام جهانی یک سال را از دست دادیم و اگر می‌توانستیم بازی‌های بهتر و اردوهای بیشتری داشته باشیم قطعا به دور بعد صعود می‌کردیم. کرش این باور را در ما ایجاد کرده بود که از رویارویی با غول‌های دنیا هراسی نداشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها