طبق قانون فیفا دو تیم باید شب قبل از مسابقه در زمین اصلی ورزشگاه محل مسابقه به تمرین بپردازند، اما در شب بازی ایران و آرژانتین این اتفاق رخ نداد و دو تیم تمرینی در ورزشگاه «بلو هوریزنته» نداشتند و تیم ملی فوتبال ایران به این ترتیب در 12 کیلومتری ورزشگاه «بلوهوریزنته» به تمرین پرداخت.
کد خبر: ۶۸۶۷۴۰

مسئولان ورزشگاه بلو هوریزنته دلیل تمرین‌نکردن ایران و آرژانتین را در این ورزشگاه مراقبت از چمن آن عنوان کرده و گفتند: به دلیل این که چمن ورزشگاه به خطر نیفتد، تصمیم گرفتیم تا دو تیم تمرینی در این ورزشگاه نداشته باشند. به این ترتیب بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تنها در ورزشگاه «مینه‌رائو» به قدم زدن پرداختند تا شرایط این ورزشگاه آماده شود.

فیفا به کاستاریکا شک کرد

پس از پایان دیدار تیم‌های کاستاریکا و ایتالیا و با دستور مقامات فیفا، هفت بازیکن کاستاریکا آزمایش دوپینگ دادند. بعد از هر بازی معمولا دو یا سه بازیکن از هر تیم برای آزمایش دوپینگ از سوی مسئولان فراخوانده می‌شوند، اما پس از پیروزی کاستاریکا مقابل ایتالیا هفت بازیکن این تیم تست دوپینگ دادند که به نوعی نشان‌دهنده شک و تردید فیفا درباره این تیم است. البته این مساله مشکل قانونی ندارد و ماموران دوپینگ می‌توانند از هر 11 بازیکن تست بگیرند، اما رسانه‌های کاستاریکایی این حرکت افسران ضددوپینگ را ناشی از بی‌اعتمادی آنها دانستند و با انتقاد از این تصمیم فیفا نوشتند که «فیفا به کاستاریکا شک دارد».

برایان روئیز، مایکل وارانتس، کیلور ناواس، سلسو بورخس، کریستیان بولانیوس و دیگو کالوو بازیکنان کاستاریکا بودند که بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

زلاتان: برزیل قهرمان می‌شود

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تیم ملی سوئد معتقد است برزیلی‌ها می‌توانند امسال برای ششمین بار قهرمان جام جهانی شوند.

او که در پاری سن ژرمن با تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل همگروه است، معتقد است که آنها می توانند جام قهرمانی را در خانه نگه دارند و برای هم‌تیمی‌های فرانسوی‌اش هم آرزوی موفقیت کرد. ایبرا به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم برزیل و ایتالیا به فینال می‌رسند و برزیل قهرمان می‌شود. برای دوستان فرانسوی‌ام هم آرزو می‌کنم جام جهانی خوبی داشته باشند.»

هنرپیشه هالیوود در جام جهانی

کیانو ریوز روز گذشته به برزیل سفر کرد تا از نزدیک چند بازی از مسابقات جام جهانی را تماشا کند. این هنرپیشه از مدت‌ها قبل برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی کرده است. وی قبل از سفر به برزیل عنوان کرد: طرفدار تیم ملی کشور میزبان و مربی این تیم فیلیپه اسکولاری است. رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنجشنبه بیست و سوم خرداد شروع شد و تا بیست و دوم تیر ادامه خواهد یافت.

بنزما: گل زدن من مهم نیست

بنزما در دیدار برابر سوئیس هم نمایش دلپذیری از خود ارائه کرد تا نشان دهد در تیم ملی هم می‌تواند همچون رئال مادرید موثر و مفید باشد. بنزما در رابطه با پیروزی پرگل تیمش مقابل سوئیس گفت: «بازی بسیار خوبی بود. همان‌طور که برابر هندوراس بازی کردیم، امشب هم برابر سوئیس ظاهر شدیم. همه بازیکنان با یکدیگر متحد هستند و هیچ احساساتی در تصمیم‌گیری‌هایمان دخیل نیست.» بنزما همچنین در رابطه با گل ثانیه‌های پایانی که مورد قبول داور واقع نشد، گفت: «برایم اهمیتی ندارد. نه‌تنها این گل بلکه گل بازی مقابل هندوراس نیز مهم نیست. تا زمانی که تیم این گونه موفق باشد هیچ چیز دیگری برای من اهمیت ندارد.»

ابهام در وضعیت« دروسی»

هافبک تیم ملی ایتالیا در بازی برابر کاستاریکا مصدوم شد و ممکن است بازی مرگ و زندگی آتزوری را برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از دست بدهد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که دروسی پس از بازی تیمش در شهر رسیفه لنگان‌لنگان سوار اتوبوس تیم ملی ایتالیا شده است. گفته می‌شود او از ناحیه ساق پا آسیب‌دیده است،‌ آسیب‌دیدگی که می‌تواند او را از بازی سه‌شنبه هفته پیش رو برابر اروگوئه محروم کند.ایتالیا برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی باید از اروگوئه حداقل یک تساوی بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها