دو سارق زاغ زن که با کمین کردن در اطراف صرافی های خیابان فردوسی، از مشتریان این صرافی ها سرقت می کردند، توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۵۳۱۵
سارقان زاغ زن صرافی ها دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عطاءالله خالقی رییس کلانتری 109 بهارستان گفت: عصر روز 20خردادماه، زن جوانی که مشتری یکی از صرافی ها چهار راه استانبول بود هنگام خروج از صرافی، توسط دو جوان موتورسوار مورد کیف قاپی قرار می گیرد.

وی افزود: هنگامی که مالباخته در حال تردد در خیابان جمهوری بود، سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت از پشت سر به وی نزدیک شده ضمن هل دادن مالباخته لپ تاپ وی را به زور از دستش قاپیده و به اتفاق همدستش به سرعت از محل متواری می شوند.با فریادهای مالباخته، مامورینی که درحال گشت زنی در آن حوالی بودند بلافاصله دو جوان موتورسوار را تحت تعقیب قرار دادند که در نهایت دقایقی بعد موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

رییس کلانتری 109 بهارستان گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به 6 فقره سرقت از مشتریان صرافی ها به روش زاغ زنی اعتراف کردند؛ متهمان برای تحقیقات بیشتر و تخصصی تر در جهت شناسایی سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها