زنده ماندن طفل شیرخواره خواست خداوند است

نجات نوزاد توسط روستائیان بعد از 10 ساعت

نوزادی که به علت واژگونی اتومبیل از پنجره این وسیله نقلیه به بیرون پرت می شود، بعد از گذشته 10 ساعت توسط مردم یکی از روستاهای جلالوند نجات پیدا می کند.
کد خبر: ۶۸۳۴۵۳
نجات نوزاد توسط روستائیان بعد از 10 ساعت

اواخر شب گذشته در محور دهستان جلالوند کرمانشاه خودروی جیب با سرنشینان خود دچار حادثه می شود.

این اتفاق در حالی روی می دهد که سه نفر سرنشین این وسیله نقلیه بوده و قصد سفر به روستایی دیگر در این دهستان راه داشته اند.

به علت صعب العبور بودن منطقه و نیز عدم استاندارد جاده های این روستاها و مهمتر از آن سنگلاخ بودن جاده، خودروی جیپ دچار حادثه شده و واژگون می شود.

سرنشینان این خودرو که پدر، دختر و فرزند نوزادی بودند، به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در یکی از پیچ ها و نیز نبود دید کافی دچار واژگونی می شوند.

متاسفانه در این واژگونی، راننده به علت شدت جراحت در دم جان خود را از دست می دهد و نوزادی که در آغوش مادرش می باشد در حین واژگونی ماشین به بیرون و روی جاده پرت می شود.

به علت عدم رفت و آمد در این مسیر و نیز بن بست بودن روستاهای این منطقه در بحث عبور و مرور وسایل نقلیه، کسی از اهالی منطقه متوجه این حادثه نمی شود و جسد پدر همچنان در بین وسیله نقلیه به دام می افتد و دختر ایشان نیز به علت شدت جراحات در وسیله نقلیه واژگون شده، در حالت بی هوش می ماند.

این در حالی است که نوزاد مذکور که بر روی جاده پرت شده است، بیش از 10 ساعت در این منطقه کم رفت و آمد همچنان بی قراری می کند.

روز بعد برخی از کشاورزان که قصد عزیمت به زمین های کشاورزی خود را دارند از دور متوجه صدای گریه نوزادی که دور از وسیله نقلیه حادثه افتاده قرار دارد، می شوند.

اهالی روستا با متوجه شدن از این موضوع، به محل حادثه مراجعه می کنند و نوازد را نجات می دهند.

محمدی یکی از اهالی این روستا گفت: تعجب بنده و دیگر اهالی منطقه این است که چطور این نوزاد در این منطقه، آنهم در نیمه شب و بدون هیچ سرپناهی، از دید حیوانات وحشی به دور بوده است، در حالی که صدای گریه این نوزاد تا صدها متر توجه هر چیزی را جذب می کرده است.

وی افزود: محل حادثه به علت متروکه بودن و نیز داشتن حیواناتی مانند گرگ و شغال معروف است، به نظر بنده و دیگر اهالی روستا زنده بودن این نوزاد خواسته خداوند بوده است.

مردم روستاهای منطقه با اطلاع از این موضوع و امدادرسانی نیروهای پزشکی و جمعیت هلال احمر جسد مرد فوت شده را به نزدیکترین محل درمانی منتقل می کنند و مادر فرزند نیز به علت شدت جراحات به یکی از بیمارستان کرمانشاه منطقه می شود.

در حال حاضر وضعیت عمومی این نوزاد مطلوب گزارش شده است.

دهستان جلالوند از توابع بخش سرفیروزآباد کرمانشاه است که به علت کوهستانی بودن دارای جاده ها و محورهای بسیار صعب العبوری می باشد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها