تلاش مستمر رادیو در ترویج فرهنگ مهدویت

معاون صدای رسانه ملی در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: رسانه ملی تلاش می کند مروج فرهنگ زندگی مهدوی بر پایه چهار عنصر دین، اخلاق، امید و آگاهی باشد.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۹
تلاش مستمر رادیو در ترویج فرهنگ مهدویت

محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی به همراه جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی به دعوت تولیت مسجد مقدس جمکران با تولیت این مسجد مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که به مناسبت ایام فرخنده و مبارک شعبانیه و در آستانه سالگرد تولد امام زمان عج الله فرجه برگزار شد، معاون صدای جمهوری اسلامی تشرف به مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان را توفیقی بزرگ دانست. ایشان در ادامه بر اهم فعالیتهای رسانه ملی در نهادینه کردن فرهنگ مهدوی و رشد و ارتقاء معارف اهل بیت در جامعه اشاره نمود.

معاون صدای رسانه ملی حرکت رسانه را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر چهار محور و هدف اصلی و راهبردی رسانه ملی یعنی دین، اخلاق، امید و آگاهی، رسانه ملی سعی در ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام دارد.

صوفی پرداختن به معارف اهل بیت و مهدویت در رسانه ملی را وظیفه‌ای شرعی، الهی و اسلامی دانست و گفت: با توجه به حساسیت این روزهای جهان اسلام و خطراتی که توسط معاندین کفار و تکفیریها به اسلام و شیعه وارد می شود تاکید جدی بر تبلیغ معارف اهل بیت(علیهم السلام) در همه شبکه‌های رادیویی وجود دارد و ما آماده‌ایم تا با همکاری مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های شیعی به معرفی بیشتر این مکان مقدس در جهان اسلام و تشیع بپردازیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران فلسفه وجودی نظام اسلامی را تحقق معارف اسلام ناب دانست. وی افزود: میلیاردها دلار هزینه مالی و صدها هزار نفر در تلاش برای نابود کردن اسلام هستند و ما باید تمام تلاشمان را برای صیانت از اسلام و نظام اسلامی به کار بندیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران در تشریح فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون این مکان مقدس گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند مسجد جمکران «پایگاه عظیم تشیع» است که این به معنای آن است که این مسجد محل تجمع شیعیان از سراسر جهان است و یا می‌تواند به معنای آن باشد که مسجد جمکران جایگاه عظیم ترویح معارف اهل بیت(علیهم السلام) و فرهنگ تشیع است.

در انتهای این دیدار پرچم مسجد جمکران به عنوان تبرک به معاونت صدای رسانه ملی اهدا گردید. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها