در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رییس جمهور

طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبود یافته تصویب شد

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان این‌که حدود 75 درصد از بهبودیافتگان بعد از مدتی به مصرف دوباره مواد مخدر روی می‌آورند، گفت: روزانه هشت نفر در کشور به‌دلیل سوءمصرف مواد مخدر می‌میرند.
کد خبر: ۶۸۱۰۳۹

به گزارش ایسنا، دین پرست در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر هرمزگان اظهار کرد: با توجه به این‌که حدود 75 درصد از بهبودیافتگان بعد از مدتی به مصرف دوباره مواد مخدر روی می‌آورند، توانمندسازی بهبودیافتگان و خانواده‌های آنها از اولویت‌های ستاد است.

وی تصریح کرد: تأمین هزینه‌های درمان معتادان و اختصاص 5 درصد از اعتبارات اشتغال کشور به بهبود یافتگان از مهم‌ترین برنامه‌های امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر است. معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به بازدید از مراکز ترک اعتیاد هرمزگان افزود: ارائه خدمات درمانی به معتادان بویژه در روستاهای دورافتاده و معتادان خیابانی و مشارکت بیشتر مردم از نیازهای استان هرمزگان است.

وی عنوان کرد: هرمزگان به‌عنوان پیشانی مبارزه با مواد مخدر کشور است و شورای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان باید به‌طور ویژه دیده و تقویت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها