وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که اکنون 45 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد، خواستار توجه بیشتر به تولید محتوای غنی در فضای مجازی شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۴

به گزارش فارس، علی جنتی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره دیجیتال در جمع خبرنگاران درباره رسانه‌های دیجیتال گفت: ‌این رسانه‌ها بسرعت در کشور ما گسترش یافته و استفاده مناسب از محتوای رسانه‌های دیجیتال مورد تاکید ما بوده که خوشبختانه در این زمینه قدم‌های مثبت و خوبی برداشته شده است. وی افزود: از آنجا که ما در معرض بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی قرار داریم، این امر ایجاب می‌کند گام مثبتی را در این زمینه برداریم و محتوای برنامه‌ها را غنی‌تر کنیم. جنتی با انتقاد از پایین بودن سهم کشور در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، خاطرنشان کرد: سهم ما در حوزه بازی‌های رایانه‌‌ای بسیار اندک است البته در این ارتباط گام‌های خوبی برداشته شده، با این وجود لازم است به این حوزه توجه بیشتری شود.

وزیر ارشاد یادآور شد: آنچه هم اکنون به دنبال آن هستیم و یکی از دلایل دعوت از معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال است، توجه و تاکید بیشتر در حوزه دانش‌بنیان است که در این باره تفاهم‌نامه‌ای را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بزودی به امضا می‌رسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها