تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از پایان فیلمبرداری و تدوین این طرح خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۴۵۵

جلال چاوشیان تهیه‌کننده این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را علی شاه‌حاتمی بر عهده دارد به مهر گفت: فیلمبرداری و تدوین فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به پایان رسیده و بزودی برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.

او ادامه داد: با توجه به این‌که این فیلم سینمایی درباره مسائل روز جامعه است، در نظر داریم تا هرچه سریع‌تر آن را برای اکران عمومی آماده کنیم.

چاوشیان درباره ویژگی متفاوت این فیلم هم این‌گونه توضیح داد: تنها بازیگری که در این فیلم تصویر او دیده می‌شود آقای اکبر عبدی است و مخاطب تنها صدای بازیگران را در این فیلم می‌شنود.

او افزود: هر کدام از بازیگرانی که صدایشان در این فیلم حضور دارد در اصل با همین صدا نقشی را ایفا می‌کنند؛ به عنوان مثال میلاد کی‌مرام نقش گروگانگیر، فریبا طالبی در نقش خبرنگار، داوود بختیاری در نقش رئیس سازمان صدا و سیما، علی درستکار در نقش کارشناس وزارت امور خارجه و المیرا عبدی و معصومه قاسمی در نقش‌های خودشان یعنی دختر و همسر اکبر عبدی حضور دارند.

در «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» قرار است اکبر عبدی گروگان گرفته شود و سپس برای آزادی خود یک تنه تلاش کرده و با گروگان‌گیران مذاکره کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها