برنامه عصر دین رادیو تهران امروز ساعت 15 به مدت یک ساعت به موضوع سینمای دینی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۷۶۲۵۶

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه رادیویی تهران است که در قالب میزگرد به مسائل متنوع در حوزه دین، مذهب و سیاست می‌پردازد. کارشناس برنامه عصر دین، امروز درباره چیستی سینمای دینی صحبت می‌کند.پژمان کریمی به‌عنوان تهیه‌کننده و عباس اصلانی و ابوالفضل ولایتی کارشناسان مسائل خاورمیانه در این برنامه شنوندگان را همراهی می‌کنند.

چقدر شبیه خودمان هستیم در رادیو سلامت

برنامه «پشت پلک صبح» روز جمعه دوم خرداد ماه با موضوع چقدر شبیه خودمان هستیم از رادیو سلامت پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرام زین‌العابدین و گویندگی محمد مطلب‌، کاری از گروه سلامت تفریحات رادیو سلامت است که جمعه از ساعت 12 و 30 دقیقه پخش می‌شود. در این برنامه پریناز بنیسی روان‌شناس در بخش کارشناسی به موضوع «چقدر شبیه خودمان هستیم» می‌پردازد و عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس کشور نیز درباره حوادث و اقدامات اورژانسی صحبت می‌کند.بر بالین آرامش، سلامت جنسی، چشمک ستاره، کوتاه اما شنیدنی، اتاق آبی، نسیم وحی، گزارش، کارشناس و جمع‌بندی، ارتباط تلفنی و سوال پیامکی از بخش‌های این برنامه است.

شعر و اندیشه آقاسی در رادیو فرهنگ

برنامه ققنوس فردا آثار و اشعار مرحوم محمدرضا آقاسی را تحلیل و بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو فرهنگ است که ساعت 15 و 30 دقیقه با موضوع بررسی اشعار شاعران معاصر پخش می‌شود.

در برنامه ققنوس شعری که آقاسی برای واقعه کربلا سروده است به صورت ویژه بررسی می‌شود. مرتضی صداقتگو سردبیر و تهیه‌کننده، امیر مرزبان کارشناس مجری، فاطمه رکنی گوینده و ضیاءالدین خالقی نویسنده این برنامه هستند.

خواب‌های دنباله‌دار در رادیو نمایش

فیلم سینمایی «خواب‌های دنباله‌دار» فردا ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، فیلم خواب‌های دنباله‌دار به نویسندگی محمود آیدین داستان دختری است به نام ریحانه که می‌خواهد امتحان بدهد. او شب در خواب می‌بیند که معلمش تصادف کرده است. از خواب می‌پرد و روز بعد موقع امتحان، معلم سر کلاس نمی‌آید. در این فیلم پانته‌آ بهرام، علیرضا خمسه، مهران احمدی، فرشته صدرعرفایی و... بازی کرده‌اند.فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی و سردبیری، نگین خواجه‌نصیر گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری این برنامه را به عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها