حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم:

راهیان‌نور یک جریان فرهنگی است

قائم‌مقام سازمان صدا و سیما در مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران تبلیغات کاروان‌های راهیان نور در ساختمان بسیج سازمان صدا و سیما تاکید کرد، راهیان نور یک جریان فرهنگی است و جامعه امروز نیاز به آموزه‌های دوران دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۶۷۶۲۵۳

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی حجت‌الاسلام موسوی مقدم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: ارزش‌هایی که در دفاع مقدس برای نظام ما آفریده شد بحدی است که با وجود همه تلاشی که برای تبیین آن صورت گرفته هنوز بخش‌های زیادی از آن به نسل جدید منتقل نشده است. قائم‌مقام رسانه ملی افزود: جامعه ما امروز نیاز به آموزه‌های دوران دفاع مقدس دارد و باید این آموزه‌ها را در مدیریت جهادی به کار گیریم و رسالت صدا و سیما انتقال این ارزش‌ها و زنده نگهداشتن آنهاست. باید این ارزش‌ها را در قالب‌های مختلفی چون فیلم، مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های رادیویی ترویج دهیم. وی، راهیان نور را یک حرکت بسیجی برای احیای ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس ارزیابی کرد و آن را از راه‌های موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.

سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم ضمن قدردانی از رسانه ملی به دلیل اهتمام ویژه به موضوع کاروان‌های راهیان نور گفت: نقش رسانه ملی در ترویج کاروان‌های راهیان نور بی‌بدیل بود.

جعفری، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم از همه دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور قدردانی کرد و گفت: امسال چهارمین سال راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور در صدا و سیماست اما در این مدت کوتاه کارهای زیادی برای ترویج این فرهنگ ارزشی صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها