شبکه​های تلویزیون برای آخر هفته فیلم​هایی از سینمای ایران و جهان را به مردم ارائه می​کنند

بزرگمرد کوچک و روز سوم به تلویزیون می‌آیند

آخر هفته شبکه‌های مختلف تلویزیون چند فیلم ایرانی و خارجی را در جدول پخش خود قرار داده‌اند که از میان آنها می‌توان به کودک و فرشته، بزرگمرد کوچک، کلاغ و روز سوم اشاره کرد که امروز و فردا،‌ از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۶۲۵۱

شبکه یک

امروز: ساعت 22، هریگان

فردا: فردا ساعت 14 و 50 دقیقه، کودک و فرشته

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی هریگان به کارگردانی وینس وودز، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.همچنین فیلم سینمایی «کودک و فرشته» به کارگردانی مسعود نقاش‌زاده، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. افشین هاشمی، سیما خضرآبادی، قاسم زارع و شبنم مقدمی در فیلم تلویزیونی کودک و فرشته ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 2

امروز: ساعت 8، تا آخرین نفس‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، مریم و میتیل

فردا: ساعت 8، قهرمان دوست‌داشتنی‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، بزرگمرد کوچک‌/‌ ساعت 23، بلمی به سوی ساحل

انیمیشن «تا آخرین نفس» به کارگردانی تورج علوی، امروز ساعت 8 در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو پخش می‌شود.فیلم سینمایی «مریم و میتیل» به کارگردانی فتحعلی اویسی نیز امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. افسانه بایگان، حمید جبلی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، نیاز طارمی، شیوا خنیاگر، پرویز شفیع‌زاده و محمد ورشوچی بازیگران فیلم سینمایی «مریم و میتیل» هستند. انیمیشن «قهرمان دوست‌داشتنی» به کارگردانی کیونگ هو لی، فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی و تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش در می‌آید. شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، محمد جواد سلام‌پور و مجتبی قربانی در فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بلمی به سوی ساحل» به کارگردانی زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود.

شبکه 3

امروز: ساعت 23 و 30 دقیقه، خشم‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، میل برتری

فردا: ساعت 11 و 30 دقیقه، دزدی که برای شام آمد‌/‌ ساعت 16، سه احمق‌/‌ ساعت 19، صدای پای من

علاقه‌مندان سینمای کشور هند می‌توانند فیلم سینمایی «خشم» به کارگردانی پریادار شان را امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه ببینند.

این فیلم روایتگر سرگرد پرتاب کمار و سیدهانت چاتروودی دو مامور وزارت اطلاعات هندوستان است که به روستایی در یک ایالت این کشور می‌روند تا در مورد پرونده چند دانشجوی پزشکی دانشکده ملی که در این روستا کشته شده‌اند تحقیق کنند.

فیلم سینمایی «میل برتری» به کارگردانی دیوید ولینگتون، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دزدی که برای شام آمد» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی، فردا ساعت 11 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است.

علاقه‌‌مندان بالیوود بار دیگر می‌توانند فیلم سینمایی «سه احمق» به کارگردانی راج کومار هیرانی را که فردا ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می‌شود، تماشا کنند. امیرخان، مدهاوان، مونا سینق در فیلم سینمایی «سه احمق» بازی کرده‌اند.فیلم سینمایی صدای پای من به کارگردانی مهرداد خوشبخت فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم بازی مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع بازی کرده‌اند.

شبکه 4

امروز: ساعت 15، تن چی، کلاغ

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، بالاترین پیشنهاد

فیلم سینمایی کلاغ به کارگردانی جیمس مک تیگو، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی لوکاس ایوانز و آلیس ایو آمده است که یک کارآگاه جوان به نام امت فیلدز متوجه می‌شود یک قاتل زنجیره‌ای با الهام از داستان‌های ادگار آلن پو جنایات خود را انجام می‌دهد. فیلدز از پو می‌خواهد در دستگیر کردن قاتل به او کمک کند. فیلم سینمایی بالاترین پیشنهاد به کارگردانی گیوسپ تورناتوره، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 20 دقیقه، الا و دوستان‌/‌ 40 دقیقه بامداد، صندوق 507

فردا: ساعت 9، شجاع مرد کوچک‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، شتاب‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، روز سوم

انیمیشن الا و دوستان، امروز ساعت 13 و 20 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.فیلم سینمایی صندوق 507 امروز 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.انیمیشن شجاع مرد کوچک به کارگردانی صمد غلامزاده، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم داستان رشادت‌ها و ایثار شهید حسین فهمیده، نوجوان سیزده ساله است که با انداختن خود زیر تانک‌های دشمن و فدا کردن جانش، موجب تاخیر در ورود عراقی‌ها به شهر خرمشهر شد.فیلم سینمایی شتاب به کارگردانی ران هاوارد، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. پوریا پورسرخ، باران کوثری، حامد بهداد، برزو ارجمند و مجید یاسر در فیلم سینمایی «روز سوم» بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، همسنگار

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، چهره در غبار

فیلم تلویزیونی همسنگار به کارگردانی احسان عبدی‌پور امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی هومن کبیری تولید مرکز بوشهر است.

فیلم تلویزیونی چهره در غبار به کارگردانی سیدرحیم حسینی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی شیخ شریف به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی محسن پیریایی، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه قرآن و معارف به نمایش درمی‌آید.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی تکلیف به کارگردانی اکبر شهبازی فردا ساعت 10 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

شبکه پویا

انیمیشن «شنل قرمزی 2» امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.همچنین انیمیشن تپه عقاب‌ها به کارگردانی صمد غلامزاده، فردا ساعت 20 به تماشاگران شبکه پویا ارائه می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هوگو»، « دهلیز»، «دو برادر»، «ایستگاه اعداد» و «هواشناس» امروز ساعت 17،15، 19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هواشناس»، «اعتبار»، «روزهای زندگی»، «هویت» و «ترن» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 به مخاطبان شبکه نمایش ارائه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها