«جاده قدیم» ماه رمضان روانه آنتن می شود

«یکتا ناصر» در نقش یک دختر ساده روستایی/ عکس

یکتا ناصر از نقش خود در سریال در دست ساخت «جاده قدیم» و تجربه متفاوت و جالبی که این نقش برایش داشته سخن گفت که حتی ممکن است مخاطب تلویزیون او را با این گریم و ظاهر متفاوت نشناسد.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۷
«یکتا ناصر» در نقش یک دختر ساده روستایی/ عکس

یکتا ناصر درباره ایفای نقش زینت که این روزها در سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان آن را بازی می‌کند، گفت: من خیلی علاقه‌ای به توضیح دادن نقش‌هایی که کار می کنم ندارم چون فکر می‌کنم بازیگر وظیفه دارد کار خود را به خوبی انجام دهد نه اینکه درباره نقشش توضیح دهد.

وی به فضای این سریال اشاره و بیان کرد: این سریال موقعیت طنزی دارد و شخصیتی که من بازی می‌کنم می‌توان گفت نقشی است که من آن را حداقل در تلویزیون و برای مخاطبان این مدیوم کمتر تجربه کرده ام. شاید هم برای مخاطبی که کمتر به سینما می‌رود و مرا با این ظاهر و گریم ندیده است متفاوت باشد. به هر حال برای خود من تجربه جالبی است و امیدوارم بتوانم از پس نقشم برآیم.

بازیگر سریال «دختران حوا» از گریم خود در این سریال که توسط عبدالله اسکندری صورت گرفته بود، سخن گفت و بیان کرد: من این گریم و درکل هرچه را کمک کند به نقشم نزدیک شوم، دوست دارم. به نظر من بهترین اتفاقی که می‌تواند در کاری رخ دهد همین است و اینکه شما به این واسطه بتوانید به نقش خود نزدیک شوید و از طرفی هم کمک می‌شود تا بیننده بتواند نقش را باور کند.

بازیگر فیلم‌های «زندگی جای دیگریست» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» درباره شخصیت زینت توضیح داد و گفت: زینت یک دختر ساده روستایی با مشخصاتی از همین قشر است. زینت شخصیت چندان پیچیده ای ندارد تنها آدمی است که ما باید درکش کنیم و فکر کنیم که در اطراف ما از این جنس آدم‌ها زیادند. زینت از روستا آمده، وارد شهر شده و خیلی پدیده‌ها ممکن است برایش عجیب و غریب باشد بنابراین در موقعیتی قرار می‌گیرد که اگرچه برای خود این شخص خیلی دردناک است اما در عین حال همین موقعیت برای تماشاچی فضایی طنزگونه دارد

/Media/Image/1393/02/29/635360884357789894.jpg

./Media/Image/1393/02/29/635360884283407836.jpg

/Media/Image/1393/02/29/635360884257887632.jpg

بازیگر سریال «لبه تاریکی» در پایان با بیان اینکه زینت نقش سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ چیز این نقش با خود من ارتباط و نزدیکی ندارد و علاوه بر این از لهجه هم برخوردار است. البته این لهجه چندان به فضای خاصی اشاره نمی‌کند. همانطور که می‌دانید از هر لهجه‌ای که در تلویزیون استفاده کنید به یک نفر برمی‌خورد بنابراین در این کار ما سعی کردیم از لهجه‌ای استفاده کنیم که متعلق به فضای خاصی نباشد و کسی ناراحت نشود.

«جاده قدیم» سریالی است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی امید سهرابی و به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور از سال گذشته تولید آن آغاز شد و در آن حمیدرضا آذرنگ در نقش نعمت به همراه زینت همسرش با بازی یکتا ناصر و همچنین شهرام حقیقت دوست که نقش برادر همسرش را بازی می‌کند، حضور دارند.

تصویربرداری «جاده قدیم» به گفته بهرام بهرامیان کارگردان سریال تا خود ماه رمضان طول خواهد کشید و برای پخش در ماه رمضان به صورت همزمان تدوین هم می‌شود. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها