بارسا ـ آتلتیکو؛ فینال لالیگا در نیوکمپ

قهرمان این فصل از رقابت‌های لالیگا امشب در نیوکمپ بارسلونا مشخص می‌شود، جایی که دو تیم بارسلونا و آتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۳

هواداران دو تیم برای برپایی جشن قهرمانی آماده اند اما گویا مشکل از هم‌اکنون آغاز شده است زیرا از ورزشگاه 90 هزار نفری نیوکمپ فقط 477 بلیت به هواداران مادریدی داده شده است. در حالی که دیدار دو تیم از ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، اتوبوس‌های زیادی در سطح شهر بارسلونا سازماندهی شده‌اند تا در صورت قهرمانی تیم کاتالانی در میان ازدحام جشن و پایکوبی مردم بارسلون رفت و آمد را تسهیل کنند. از آن سو شرایطی مشابه برای تیم مادریدی وجود دارد به این ترتیب که هواداران این تیم تدارک جشنی 14 ساعته را پس از قهرمانی تیمشان دیده‌اند. آتلتیکو مادرید و بارسلونا به ترتیب با 89 و 86 امتیاز در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. در دیگر بازی امشب که از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود رئال مادرید میزبان اسپانیول است. پیروزی رئال اگر با توقف بارسلونا مقابل آتلتیکو همراه شود، به نایب قهرمانی شاگردان آنچلوتی در رقابت‌های این فصل لالیگا می‌انجامد.

همه نگاه‌ها به مسی

هرچند لیونل مسی دوران اوج خود را سپری نمی‌کند اما همچنان بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. ستاره آرژانتینی در فصلی که مشکلات زیادی در داخل یا خارج از زمین مسابقه داشته، 28 گل در لالیگا به ثمر رسانده است که رکوردی استثنایی برای هر بازیکنی است؛ هرچند او سابقه به پایان رساندن لیگ با 40 گل را هم داشته است.

امشب مهاجم آرژانتینی بارسا این فرصت را دارد منتقدانی را که او را به محافظه‌کاری برای رقابت‌های جام‌جهانی متهم می‌کنند، به سکوت دعوت کند. دیگو کاستا نیز که به‌دلیل مصدومیت دیدارهای اخیرآتلتیکو را از دست داده بود، برای شرکت در این مسابقه آماده خواهد بود.

سرمربیان دو تیم چه گفتند؟

تاتا مارتینو، سرمربی بارسلونا که فصل کابوس واری را روی نیمکت این تیم سپری کرد حالا برای یـــک پایان خوش لحظه شماری می‌کند. این مربی آرژانتینی گفت: ما لیگ قهرمانان را از دست دادیم و همچنین قهرمانی در کوپا دل ری را بنابراین چاره‌ای جز فتح لالیگا نداریم در غیراین‌صورت هواداران خود را باز هم غمگین کرده‌ایم. بارسلونا فقط برد می‌خواهد. مساوی ذره‌ای در ذهن من جای ندارد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آتلتیکومادرید هم که تیمش برای بردن دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان در کمتر از یک هفته باید با دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بجنگد، در آستانه بازی حساس امشب گفت: هیچ‌چیز بهتر از این نیست که با قهرمانی در لالیگا به فینال لیگ قهرمانان برویم. آتلتیکو در این فصل به‌دنبال کار بزرگی بود که هنوز آن را تمام نکرده است. قهرمانی در لالیگا بخشی از این برنامه بود که سخت به دنبال آن هستیم و از آن نمی‌گذریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها