در ادامه انتشار ریز مبالغ فوتبالیست ها

رقم قرارداد تراکتوری ها فاش شد/جدول

رقم قرارداد جادوگر یک میلیارد و سیصد و میلیون تومان است.
کد خبر: ۶۶۸۷۶۶
رقم قرارداد تراکتوری ها فاش شد/جدول

در این چند روز حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال مطرح شد و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست کردند باشگاه‌های دیگر هم لیست قراردادشان را منتشر کنند. به گزارش بانک ورزش، قراردادی که ابتدای فصل و در زمان سرمربیگری جلالی در تراکتورسازی با بازیکنان بسته شده لو رفت. خیلی از بازیکنان با انتشار این لیست ناراحت شدند و یاد وعده‌هایی که ابتدای فصل زینی‌زاده به آن‌ها داده بود، افتادند! تعدادی از بازیکنانی که بیشترین آمار بازی در این فصل را دارند کمتر از سرخپوشانی که کمتر به میدان رفتند قرارداد بستند و همین مسئله موجب دلخوری تراکتوری‌های قدیمی شده است.

به طور مثال میلاد فخرالدینی که بازی‌های موثری برای این تیم انجام داد، قراردادی کمتر از محمد ابراهیمی بسته که به خاطر مشکلات انضباطی و مصدومیت کمتر بازی کرد. ابتدای فصل زینی‌زاده مدیرعامل وقت تراکتور به تعدادی از بازیکنان قدیمی که سابقه بازی در جام جهانی را داشتند و قهرمانی با تیم‌های دیگر را تجربه کردند گفته؛ «قراردادتان با رقم قرارداد علی کریمی یکسان است.» تعدادی از این بازیکنان هم با این حرف راضی شدند قراردادی کمتر از یک میلیارد ببندند اما حالا با رو شدن رقم قرارداد جادوگر که یک میلیارد و سیصد و میلیون تومان است، این بازیکنان خیلی شاکی شدند. البته این بازیکنان این پول را حق کریمی می‌دانند و حرفشان این است که چرا ابتدای فصل حرف دیگری به آن‌ها زدند!

در این لیست درصد پرداختی‌های تراکتور مشخص نشده و اکثر بازیکنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بانک ورزش گفتند؛ «۵۰ درصد قراردادشان را گرفتند.» اما نظمی در مصاحبه‌هایش گفته؛ «چند بازیکن حتی بالای ۸۰ درصد پول گرفتند.»

در این لیست اعلام شده حامد لک رقم کمتری نسبت به همتایان ملی پوش خودش کمتر گرفته و بابت فصل قبل فقط ۳۰۰ میلیون قرارداد بسته است. فرشاد احمدزاده هم جزو پدیده‌های تراکتور در فصل قبل بوده به خاطر سرباز بودن فقط ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته که به احتمال زیاد با توجه به عملکرد خوبش رقم قراردادش بیشتر خواهد شد.

در این مدت مسئولان باشگاه تراکتور در جلساتشان صحبت از بومی گرایی کردند و اینکه باید به استعدادهای شهر خودشان بیشتر بها دهند اما در این لیست می‌بینیم بازیکنان بومی و آذر زبان از جمله گردانی و ابراهیم‌زاده کمتر از همه پول گرفتند!

رقم قرارداد تعدادی از تراکتوری‌ها به شرح زیر است:

علی کریمی ۱۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
کریم انصاری فر ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
مهدی کریمیان ۹۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
فرشید طالبی ۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
مجید جلالی ۸۸۰۰۰۰۰۰۰۰ریال

مرتضی اسدی ۸۶۲۰۰۰۰۰۰۰ریال
سعید دقیقی ۸۵۰۰۰۰۰۰۰ریال
میثم بائو ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
جواد کاظمیان ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
محمد نصرتی ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال

محمد ابراهیمی ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
مهدی کیانی ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
محمد ایرانپوریان ۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
میلاد شیخ فخرالدینی ۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
حامد لک ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال

مسعود ابراهیم‌زاده ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
داود نوشی صوفیانی ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ریال
حبیب گردانی ۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰ریال
فرشاد احمدزاده ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال

(قدس آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
اقای خادم قابل توجه شما مرد عمل باش و از مدیر تراكتور بخواه جواب بدهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها