قلعه نویی در نقش ضربه گیر تغییرات مدیریتی

ساکت جدی ترین گزینه جانشینی فتح الله زاده

استقلال بزودی چهره مدیریتی اش عوض می شود. برند این تیم هم برای یکسال واگذارمی شود . واگذاری برند به گروهی اتفاق می افتد که کمتر حوالی فوتبال بوده است و در این بین امیر قلعه نویی بیشترین تلاش را می کند تا انسجام درونی استقلال فرو نپاشد.
کد خبر: ۶۶۸۷۳۷
ساکت جدی ترین گزینه جانشینی فتح الله زاده

استقلال بزودی تغییرات مدیریتی و مدل اداره را تجربه می کند. آبی ها به سمتی می روند که همین چندی قبل مسیرش را پرسپولیس طی کرده است. وزارت ورزش می خواهد تغییراتی گسترده در سیستم مدیریتی این تیم ایجاد کند و مالکی که قرار است برای برند کار اقتصادی کند و پول بپردازد هم در دایره فعلی اسپانسرهای اطراف استقلال نیست. 3 گروه مستقل مذاکرات بر سر مالکیت برند را با وزارت پی می برند و نکته مهم اختلافی است که هنوز بر سر 2 یا 3 نفر از اعضای هیات مدیره باقی مانده است. وزارت ورزش اصرار بر غیر سیاسی بودن هیات مدیره ها دارد و حتی وزیر در جمع های خصوصی اعلام کرده برای اسپانسرها هم شرطش این است که دنبال اداره تیم باشند نه مدیریت باشگاه. مثل هیات مدیره ای که برای پرسپولیس چیده شد. از سوی دیگر آنها با فشاری از سوی مجلس مواجه هستند. ترس از اینکه قرار نگرفتن نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال سوء تفاهم ساز شود. با این وجود حمایت چند چهره سیاسی مهم کشور از غیر سیاسی بودن هیات مدیره پالسی روشن به وزیر ورزش بوده است.

در میان رایزنی های انجام گرفته و تلاش هایی که صورت می گیرند تا استقلال هم حداقل برای امسال بتواند اسپانسری 30 میلیاردی داشته باشد ، چند گزینه اثر بخش حاضر هستند که انسجام آبی ها را بیشتر از تیم رقیب می کنند. فضای تغییر در استقلال به مراتب آرام تر از پرسپولیس است چون لیدر این روزهای تیم یعنی امیر قلعه نویی با جدیت کنار مسئولان قرار گرفته تا این تغییرات اتفاق بیفتد و تیم کمترین ضربه را بخورد. او که برای هر دسته بندی و گروهی که قرار باشد برای استقلال پا پیش بگذارند یک برند مهم تبلیغاتی است ، ایستاده تا برای استقلال بر سر دعواهای مدیریتی در نقش ضربه گیر باشد. قلعه نویی به عکس همیشه در پایان بازی های فصلش راهی مسافرت نشده ووقتی از مشکلات استقلال از او می پرسند با امید می گوید:« نگران نباشید ، انشالله همه چیز خوب می شود.»

در روزهایی که فتح الله زاده جدایی اش را باور کرده و خودش کنار کشیده است ، استقلال گام به گام به وسیعی پیش می رود که یک مدیر اصفهانی را در راس تیم تجربه کند. مدیری که کسی نیست غیر از محمدرضا ساکت. کسی که البته اسمش برای پرسپولیس هم مطرح بود. با این وجود ساکت تجربه همکاری خیلی موفق با قلعه نویی را دارد و اصلا به همین دلیل هم هست که همکاری دوباره با او را به تیم رقیب ترجیح می دهد.(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
چه بلایی میخواهید سر این 2 تیم در بیارید اگر این ها گذاشتند این 2 تیم سهمیه بگیرند. قهرمانی بیشكش یك سوال مگر نه اینكه ساكت و رحیمی از جیب كارخانه خرج میكردند چه هنری داشتند كه اقای خادم كه دنبال شفاف سازی است اینها را تایید كرده این اسبانسر قوی زیر نظر حاج فتل باشد كه بهتر است ....خادم اخر فصل باید جوابگو باشی از حالا بدان واگاه باش
یونس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
آقای ساكت كه عنوان كرده اند به دلایل مشغلاتی كه دارند به فكر مدیرعاملی نیستند و گرنه اگر می خواستند طبق گفته خودشان پرسپولیس را ترجیح می دادند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
خدا را شكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها