می‌توانیم از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم

تیموریان: پول زور نگرفته‌ایم، مالیاتش را می‌دهیم

او 53 برابر پروین قرارداد بست

آندو گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران

بازیکنانی مثل ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و محمدرضا عادلخانی در هنگام حضور در تیم شهباز 100هزار تومان دریافت کردند.
کد خبر: ۶۶۵۲۷۱
آندو گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران

در هیچ دوره ای از فوتبال ما قیمت بازیکنان تا این حد بالا نبوده است. وقتی می‌ شنوید که آندرانیک تیموریان با مبلغ بالاتر از 2 میلیارد تومان با استقلال قرارداد بسته و پول خودش را تمام و کمال گرفته است ماجرا جالب می‌ شود. اگر براساس معیار دلار هم حرف بزنیم باید بگوییم که او با 750 هزار دلار بالاترین میزان دستمزد را در تاریخ فوتبال ما ثبت کرده است، حتی در لیگ های قبل از سال 89 که قیمت دلار حدود 1000تومان هم بود قیمت هیچ بازیکنی از 500هزار دلار بالاتر نرفت. نکته جالب اینکه در دورانی که دلار 70 ریال بود بالاترین مبلغی که برای یک بازیکن ثبت شد حدود 14 تا 15 هزار دلار بود.

بازیکنانی مثل ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و محمدرضا عادلخانی در هنگام حضور در تیم شهباز 100هزار تومان دریافت کردند که با توجه به دلار 7 تومانی آنها در آن مقطع 14هزار دلار دریافت کردند. حتی وقتی تیم کریستال پالاس انگلستان از علی پروین برای بازی در این تیم دعوت کرد به او پیشنهاد 15 هزار پوند داد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگویم قیمت امروز آندرانیک تیموریان با دلار 3 هزار تومانی 53 برابر قیمت علی پروین با دلار 7 تومانی بوده است. ما برای این از معیار دلار استفاده کردیم تا بتوانیم قیاسی شایسته و عادلانه داشته باشیم چرا که هیچ شاخص دیگری برای تفاوت قیمت ها قابل تعریف نبود.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
باعث و بانی گران شدن بازیكنان شخص رویانیان بود كه با ندانم كاری قیمت بازیكنان را بالا برد و خودش از فوتبال رفت و چیزی هم در این مملكت گران نشده كه دوباره ارزان شود لیكن اگر بازیكنان با جان و دل زحمت بكشند ملالی نیست و این پول گرفتن در فوتبال حرفه ای طبیعی است!
همیشه ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
با سلام شما برای اثبات صحت ادعایایتان از شاخص های مهمتری مثل قیمت مسكن(ملك) و قیمت اتوموبیل و همجنین طلا استفاده كنید بنظرقیمت دلار بتنهایی قیاس دقیقی نمی تواند باشد.
ویدا استقلالی...
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
حقش بووووود...
نوش جونش...
خوب بازی كرد.. درعوضش باید پول خوبی هم میگرفت...
این همه هم پشت سرش حرف نبافید لطفا..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها