جام جم نوا: علی شوکت یکی از خواننده های موسیقی پاپ ایران معتقد است که خواندن تیتراژ برای سریال ها در ایران یکی از بهترین راههای پیشرفت در خوانندگی است.
کد خبر: ۶۶۴۵۰۴
تیتراژ خوانی، راه پیشرفت است

او اولین همکاری‌اش در تلویزیون را خوانندگی در تیتراژ سریال نوروزی «روزهای بد بدر» عنوان کرد و در این خصوص گفت: چون یکی از شغل‌هایم موزیک است و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنم به نظرم تیتراژخوانی یکی از بهترین راه‌ها برای پیشرفت در این کشور است.
او که پیش از این آلبومی را با عنوان «20 شهریور» خوانده است، درخصوص اولین تجربه‌اش در تیتراژخوانی گفت: با توجه به اینکه تیتراژ «روزهای بد بدر» دو صدا بود و با همکاری روزبه نعمت‌اللهی کار را پیش بردیم، یک مقدار نگرانی داشتم اما بازخورد خوبی داشت.
او در ادامه گفت: پیش از این خواننده دیگری قرار بود در تیتراژ سریال «روزهای بد بدر» حضور داشته باشد و من از ابتدای شروع در این گروه حاضر نبودم. به واسطه خواننده‌ای جایگزین اضافه شدم و نگرانی داشتم.
شوکت با بیان اینکه حضورش در تیتراژخوانی یک تجربه جالبی بوده است، اظهار کرد: این تیتراژ با کارهایی که پیش از این خوانده‌ام کاملا متفاوت بود و بنا شد تا از بعد دیگری خود را محک بزنم. به هر ترتیب دو راه وجود دارد یا اینکه باید پول بدهی و تیتراژ بخوانی و یا اینکه طبق سیاست‌های صداوسیما که خاص است، جلو بروی.
این خواننده در ادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی‌ها هستند که می‌توانند همکاری داشته باشند و کارهای تیتراژ از تنوع بیشتری برخوردار باشند اما اینگونه نیست.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها