برنامه «یک برش از زندگی» که شنبه‌‌ها از شبکه دو پخش می‌شود، پنجمین شهروند خبرنگار را معرفی می‌کند. به گزارش روابط عمومی شبکه دو، تاکنون چهار شهروند که به صورت حرفه‌ای از سراسر ایران با این برنامه همکاری داشته‌اند از این برنامه معرفی شده‌اند و پنجمین شهروند شنبه معرفی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۸۲۲

سمانه فراهانی، تهیه‌کننده برنامه «یک برش از زندگی» در این باره گفت: از میان سه نامزد برگزیده به نام‌های فرناز ایزدی، مهدی اسفندیاری و مجتبی ندا، یک نفر را به‌عنوان پنجمین شهروند خبرنگار معرفی خواهیم کرد.

تهیه‌کننده این برنامه خاطرنشان کرد: این برنامه از سی‌ام فروردین تا سوم اردیبهشت، به مناسبت سالروز میلاد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر تصاویر و فیلم‌های ارسالی مخاطبان درخصوص هدایایی که به مناسبت این روز به مادر و همسر خود اهدا کرده‌اند را پخش می‌کند.

فراهانی افزود: مخاطبان این برنامه می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را از طریق پست الکترونیکی برنامه به آدرس info@ 1-bz.ir ارسال کنند.

برنامه «یک برش زندگی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو با اجرای امیر رضایی شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود. برنامه «بچه‌های مسجد» که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از اذان ظهر از شبکه دو پخش می‌شود این هفته با حضور صفار هرندی، کارشناس ارشد مسائل تربیتی نوجوانان به مسائل تربیتی نوجوانان از قبیل نحوه استفاده از وسایل ارتباط جمعی همچون آی‌تی، سایت‌های اینترنتی و نرم‌افزارها می‌پردازد. جمعه پروفسور گلاب‌چی، کارشناس معماری شاخصه‌های معماری ایرانی ـ اسلامی را طرح می‌کند. از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به معرفی نخبگان و مدال‌آوران نوجوان در مسابقات قرآنی، علمی، معارفی و فعالیت‌های هنری در سطح استان یا کشور اشاره کرد.

«بچه‌های مسجد» به تهیه‌کنندگی غلامرضا حبیبی، امروز ساعت 12 و 15 دقیقه و فردا ساعت 11 و 50 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. همچنین برنامه «ورزش از نگاه دو» که روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید این هفته مدیریت فوتبال و خصوصی‌سازی در ایران را بررسی می‌کند. ابوالفضل اکبری، تهیه‌کننده این برنامه درباره موضوع این برنامه گفت: سعی داریم با حضور مهمانان و کارشناسان مجرب در این حوزه، نحوه خصوصی‌سازی فوتبال در ایران را با ترکیه بررسی کنیم.

وی افزود: به این منظور به کشور ترکیه سفری داشتیم و بخش‌های متنوعی از سالن‌ها و زمین‌های ورزشی خصوصی در ترکیه تهیه کرده‌ایم که تماشای آن خالی از لطف نیست.

«ورزش از نگاه دو» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو بااجرای پیمان یوسفی و میثم زمان‌آبادی پنجشنبه‌ها ساعت 23 و 45 دقیقه و جمعه‌ها ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها