ابهامات دیگر در خصوص سفر استقلال مطرح شد

قلعه نویی و علیپور امشب آشتی می کنند

در شرایطی که ابهامات سفر پرتعداد کارون استقلال به عربستان به قوت خود باقیست، حالا خبر می رسد که احتمالا قلعه نویی و علیپور در این سفر به اختلافات گذشته خود پایان می دهند.
کد خبر: ۶۶۳۳۲۶
قلعه نویی و علیپور امشب آشتی می کنند

به گزارش جام جم ورزشی، سفر کاروان استقلال تهران به عربستان از آن دسته سفرهای خبرساز این باشگاه در طول چند ماه اخیر بوده، آبی پوشان شب گذشته با 74 نفر تهران را به مقصد عربستان ترک کردند.
دراین سفر حجت الاسلام علیپور دبیر سابق ستاد منشور اخلاقی که اختلافات زیادی با امیر قلعه نویی داشت، آبی پوشان را همراهی می کند. او در شرایطی با دعوت علی فتح الله زاده همسفر استقلالی ها شد که امیر قلعه نویی در جریان امور قرار نداشت اما خبرهای رسیده از عربستان حکایت از آن دارد که تعدادی از مدیران حاضر در این سفر قصد دارند قلعه نویی و علیپور را با هم آشتی دهند تا آنها به اختلافات کهنه خود پایان دهند.
اما ابهامات در خصوص سفر استقلال به عربستان تنها به پرتعداد بودن اعضای کاروان و حضور حجت الاسلام علیپور خلاصه نمی شود، باشگاه استقلال تهران در اقدامی عجیب همراه مربیان و بازیکنان خود 2 عکاس را به عربستان اعزام کرده است، اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود.
اعزام دو عکاس برای یک سفر سه روزه در شرایطی است که بسیاری از معاونان و مدیران استقلال در تهران باقی ماندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها