مدیر تولید «معمای شاه» گفت: از چند روز آینده کار تصویربرداری فاز دوم این سریال در شهرک غزالی آغاز می‌شود و احتمالا تا پایان سال کار ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۲
ادامه تصویربرداری «معمای شاه» تا پایان سال

محمدحسین شهباززاده مدیر تولید «معمای شاه» در گفت‌وگو با تسنیم گفت: ادامه تصویربرداری این سریال فاخر به کارگردانی محمدرضا ورزی از چند روز آینده در شهرک غزالی آغاز می‌شود.

وی افزود: تصویربرداری فاز دوم سریال «معمای شاه» تا چند ماه آینده ادامه دارد که سعی می‌کنیم کار برای پخش از رسانه ملی آماده شود.

/Media/Image/1391/10/26/634938609579209739.jpg

شهباززاده با بیان اینکه فیلمبرداری لوکیشن‌های شهرستان‌ها از جمله استان قم و شهرهای دیگر و هم‌چنین کشورهای خارجی هم باقی مانده است، اضافه کرد: امیدواریم که تا پایان سال 93 کار تصویربرداری این سریال فاخر به پایان برسد.

داریوش ارجمند (دکتر وزیری) ، داریوش کاردان (امیرعباس هویدا)، احمد نجفی (زم‌آرا)، امیرمهدی کیا (محمدرضا شاه)، عبدالرضا اکبری (سپهبد زاهدی)، دکتر قطب‌الدین صادقی (شاپور ریپورتر)، گیتی ساعتچی ( تاج الملوک)، رضا فیاضی (حسین فردوست)، چنگیز وثوقی (تیمور بختیار)، سیامک اطلسی (شاهپور بختیار) و ... از جمله بازیگران سریال هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی الف ویژه «معمای شاه» به‌کارگردانی محمدرضا ورزی، از سه‌شنبه، 5 دی ماه سال گذشته در لوکیشن کاخ رضاشاه واقع در سعدآباد تهران آغاز شده بود.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال 1317 که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربر خواهد داشت.

/Media/Image/1392/12/21/635302207927086204.jpg

ساخت لوکیشن‌های مربوط به میدان منیریه، ژاله و پامنار و چند خانه از جمله خانه دکتر وزیری در شهرک غزالی با شروع تصویربرداری در شهرک غزالی آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به‌تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گلكار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
سلام اگه ممكنه به سوال من جواب بدین!!
آیا استان اصفهان نیز جزء لوكیشنهای سریال معمای شاه است؟ و اگر هست كی فیلمبرداری آن آغاز میشود؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها