«قلب‌های شجاع» و «کلاغ» دوشنبه به تلویزیون می‌آید!

پیشنهادهای تلویزیونی برای یازدهمین روز بهار

امروز دوشنبه یازدهمین روز بهار است و ما هم با شما هستیم تا بسته پیشنهادی برای همراهی با تلویزیون در این روز را در اختیار شما قرار دهیم.
کد خبر: ۶۵۸۴۶۷
پیشنهادهای تلویزیونی برای یازدهمین روز بهار

* «قلب‌های شجاع» نام فیلم سینمایی شبکه سه است که ساعت 11:10 دوشنبه پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال 2012 ژاپن بوده و «اِی چیرو هاسومی» آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در پی نقص فنی یک هواپیما و باز نشدن چرخ جلو، مسئولین امنیت هوایی تصمیم می‌گیرند که هواپیما در خلیج توکیو فرود بیاید. در این راستا نیروهای گارد ساحلی ژاپن مامور نجات جان مسافران می‌شوند. آن‌ها بعد از پشت سر گذاشتن مخاطرات فراوان و...»

* شبکه چهار اما برای امروز یک فیلم جنایی معمایی تدارک دیده که ساعت 18 آن را پخش خواهد کرد. فیلم سینمایی «کلاغ» به کارگردانی جیمز مک تیگو محصول 2012 آمریکا است که در آن جان کیوساک، لوکاسایوانز و آلیس ایوبه ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم شاهد خواهیم بود که قاتلی از روی یک شاهکار ادبی اقدام به قتل می‌کند و کارآگاه پرونده برای حل این مساله به سراغ نویسنده می‌رود تا از او کمک بگیرد تا این‌که سرانجام هدف بعدی قاتل همسر نویسنده می‌شود و...

* یکی از فیلم‌های فردا که تقریبا بهتر از بقیه فیلم‌های جدول پخش دوشنبه است، حالا می‌بینی (Now You See Me ) نام دارد که محصول سال 2013 است و در آن بازیگر معروفی هم چون مورگان فریمن به ایفای نقش می‌پردازد. خلاصه داستان فیلم: ۴ شعبده باز از سراسر آمریکا برای اجرای یک مجموعه نمایش سه قسمتی شعبده بازی به نیویورک دعوت می‌شوند. آن‌ها از سوی سرمایه‌گذار بزرگی به نام آرتور ترسلر حمایت می‌شوند و برنامه اول خود را اجرا می‌کنند. آن‌ها در این برنامه با استفاده از حقه‌های تردستی وارد بانکی در پاریس شده و خزانه آن را خالی می‌کنند. پول مسروقه میان تماشاچیان این نمایش پخش می‌شود. این برنامه سر و صدای زیادی به پا کرده و پلیس به جرم سرقت از بانک، گروه شعبده بازان را دستگیر می‌کند، اما مدرک محکمه‌پسندی برای نگه داشتن آن‌ها ندارد و...

«حالا می‌بینی» را می‌توانید ساعت 16 از شبکه یک ببینید

* «پلیس کوچولوهای مخفی» هم عنوان فیلم شبکه دو برای روز دوشنبه است. این فیلم را مایک مارزوک کارگردانی کرده و ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود. در خلاصه داستان «پلیس کوچولوهای مخفی» آمده است: «سه پسر بچه و یک دختر با همکاری هم سعی می‌کنند سارقان اختراع پدرشان را بیابند. در این میان اتفاقات بی‌شماری باعث می‌شود آن‌ها از ادامه کار باز بمانند، اما در نهایت آنان موفق می‌شوند سارقان را به دام بیندازند و...»

پیشنهادهای دوشنبه به ترتیب ساعت پخش:

  1. قلب های شجاع – ساعت 11:10 – شبکه سه – تکرار یک بامداد
  2. حالا می بینی – ساعت 16 – شبکه یک – تکرار 10 صبح سه شنبه
  3. پلیس کوچولوهای مخفی – ساعت 17:30 – شبکه دو – تکرار ساعت 23:30
  4. کلاغ – ساعت 18 – شبکه چهار

وحید تفریحی/ جیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها