سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه خودش ایام تعطیلات را به شمال می رود از مردم خواست هر کجا هستند سعی کنند از این ایام استفاده کرده و لذت ببرند.
کد خبر: ۶۵۶۹۴۹
سپند امیرسلیمانی: می‌روم شمال «سیر» بخورم

سپند امیرسلیمانی درباره اینکه ایام نوروز خود را چگونه خواهد گذراند، از اهمیت لحظه تحویل سال گفت و بیان کرد: من حتما لحظه تحویل سال خانه و در کنار خانواده ام هستم و بعد از تحویل سال چمدان ها را می بندیم و به به سفر می‌رویم. من دوست دارم نوروز را در شمال بگذرانم تا بتوانم در آنجا با خیال راحت و فارغ از هر کاری «سیر» بخورم.

وی ادامه داد: من دریای شمال را خیلی دوست دارم. گیلان و مازندران شهرهایی هستند که در آنها استراحت می کنم و می گردم. من در این مدت بیشتر استراحت می کنم و شاید تنها چیزی که با خودم می برم آی‌پد است که از اینترنت آن استفاده می کنم. البته زمان استفاده از آن هم نسبت به زمانی که در تهران و مشغول به کار هستم، کمتر می شود جز این چیز دیگری با خود نمی برم. بارها اتفاق افتاده است که با خودم فیلم های زیادی برده ام اما از میان آنها تنها شاید یکی را دیده ام.

امیرسلیمانی تاکید کرد: بیشتر سعی می‌کنم از این ایام استفاده کرده و با خیالی آسوده استراحت کنم. در کنار آن آشپزی هم می کنم، انواع کباب ها را بلدم و آنها را درست می کنم.

بازیگر فیلم «نان، عشق و موتور هزار» در پیشنهاد خود به مردم که به کجا سفر کنند و نوروزشان را چگونه بگذرانند، افزود: من فکر می کنم مردم هرجا هستند ایرانی باشند و از زندگی خود لذت ببرند این خیلی خوب است که آدم ها در هر مرحله ای از زندگی لذت ببرند. الان با مسایلی که در زندگی روزمره برای مردم وجود دارد شاید دیگر نتوانیم در تمام طول سال فکری آسوده داشته باشیم به همین دلیل توصیه می‌کنم سعی کنیم از این چند روز تعطیلات استفاده بهینه کنیم. به نظرم مهمترین مساله همین است که همه دغدغه های خود را کنار بگذاریم.

بازیگر سه گانه «اخراجی ها» با اشاره به این تعطیلات خاطرنشان کرد: به نظر من جامعه ایرانی خیلی به این 13 روز تعطیلات نیازمند است چون ما آدم ها کمی بداخلاق و بهانه گیر شده ایم و شاید حتی در عید هم همان 3 یا روز اول باشد که اگر آدم ها تصادفی می کنند یقه یکدیگر را نمی گیرند اما چه اشکالی دارد که باقی سال را هم مثل همین روزهای اول عید فکر کنیم و باقی آن را هم صبوری کنیم.

امیرسلیمانی در پایان درواکنش به این باور عمومی که بازیگران باقی روزهای سال را هم در استراحت و تفریح به سر می برند، گفت: زمانی پیش می آید که بازیگران از لحاظ مالی ممکن است هیچ دریافتی نداشته باشند و شب عید دست خالی باشند بنابراین این دغدغه ها در هر شغلی هست اما متاسفانه و یا خوشبختانه مردم فکر می کنند ما خیلی حالمان خوب است و هیچ مشکلی هم نداریم ولی به این شکل نیست و ما شاید گاهی مشکلاتی داشته باشیم که حتی کسی نتواند به آنها فکر کند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها