دستگیری قاتل پیش از فرار از کشور

پسر جوانی که برای ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش برادر او را به قتل رسانده بود، قبل از فرار از کشور شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۶۰۳۶

به گزارش پلیس آگاهی تهران، صبح روز پنجم بهمن امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، کشف جسد مرد جوانی به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد.

با حضور ماموران در محل، جسد جوانی حدود بیست ساله کشف شد که از سوی عامل جنایت درون جوی آب رها شده بود. با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27، جسد به پزشکی قانونی منتقل و پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با شروع تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم در اولین مرحله و برای شناسایی هویت جسد به بررسی پرونده افراد گمشده پرداخته و اطلاع یافتند یکی از اهالی شهرک امید به کلانتری 141 مراجعه و در ارتباط با گم‌شدن پسر بیست‌و‌دو‌ساله‌اش به نام امیر شکایت کرده است. با شناسایی این خانواده و بررسی تصاویر به دست آمده از فقدانی(امیر)، کارآگاهان هویت جسد را شناسایی کردند.

با شروع تحقیقات از خانواده مقتول، ماموران به دختر خانواده ظنین شدند و معلوم شد وی با جوانی به نام احمدرضا درارتباط ا ست. با به‌دست آمدن این سرنخ احمدرضا دستگیر شد و اعتراف کرد ، به دلیل مخالفت برادر دختر جوان برای ازدواج او را کشته و قصد فرار از کشور را داشته است.

متهم در تحقیقات گفت: پس از جنایت، موضوع را به خواهر مقتول گفته و وعده دادم به‌زودی او را به آمریکا و نزد پدرم خواهم برد. با اعتراف متهم، تحقیق از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها