بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مجموعه تلویزیونی"خوب، بد، زشت" ویژه نوروز به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی" خوب‌، بد، زشت" به کارگردانی منوچهر هادی ویژه نوروز در حال ساخت است.
کد خبر: ۶۵۵۶۶۴
بهنوش بختیاری در سریال نوروزی معتاد به اینترنت می شود!

وی افزود: در این مجموعه نقش زنی را ایفا می‌کنم که شدیداً درگیر فضاهای مجازی است و آنقدر زمان خود را در این محیط ها می‌گذراند که زندگیش در حال از هم پاشیدن است.

بختیاری اظهار داشت: من در این مجموعه مادر دو فرزند هستم که این فضا را برای اولین بار در فضای کاریم تجربه می‌کنم و بسیار برایم لذت بخش است.

وی در خصوص منوچهر هادی کارگردان این مجموعه تصریح کرد: منوچهر هادی کارگردانی کار بلد و خوش فکر است و به خوبی بر فضای کارش اشراف دارد ، همچنین علیرضا سبط احمدی تهیه کننده‌ای خوش حساب است و به طور کلی تمامی عوامل این پروژه دوستانی خوش برخورد هستند و این فضا شور و شوقمان را برای بازی دو چندان می‌کند.

بختیاری خاطرنشان کرد: امیدوارم سال 93 برای تمامی مردم کشور سالی سرشار از دوستی، محبت، سلامتی باشد و در ایام نوروز این سریال بتواند لبخندی بر روی لبان‌شان بنشاند.

گفتنی است: دراین مجموعه بازیگرانی چون حسین محب‌اهری، شهین تسلیمی، صدیقه کیانفر، امین حیایی، بهار رهنما، مهدی سلوکی، ایمان صفا و ... حضور دارند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها