ویژه نامه نوروزی هفته نامه سروش با مطالب متنوع، جذاب و خواندنی در شمارگان و صفحات ویژه منتشر و از امروز در کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشور توزیع شد.
کد خبر: ۶۵۵۰۲۴
سیر تا پیاز سریالهای عید در ویژه‌نامه نوروزی «سروش»

در شماره نوروزی سروش که در 180 صفحه منتشر شده، سیر تا پیاز سریال‌های نوروزی، گزارش پشت صحنه 4 مجموعه نوروزی تلویزیون، چهره‌های سال 92 و سریال‌های نوروزی سیما درج شده است.

صفحات نخستین مجله سروش با گفت‌و‌گویی جالب از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع می‌شود که یک گپ خودمانی و جذاب است که در آن مسائل مختلف از حوزه کاری ایشان مطرح شده است.

گزارش از پشت صحنه چهار سریال نوروزی به نام‌های «پایتخت 3» ساخته سیروس مقدم، «خوب، بد، زشت» ساخته منوچهر هادی، «روزهای بد به در» ساخته سعید آقاخانی و «ما فرشته نیستیم» ساخته فلورا سام از دیگر مطالب ویژه نامه انتشارات سروش است که از فعالیت جدی صدا و سیما همانند سال‌های قبل در تولید مجموعه‌های طنز و جذاب برای مخاطبان است.

کمدی همواره محبوب‌ترین گونه روایی در جامعه محسوب شده و این محبوبیت به دلیل هم پذیری با خصایص روان‌شناختی ایرانی‌ها قابل درک است. از این رو ویژه نامه سروش این بار نگاهی دقیق به همه کمدی‌های نوروزی داشته است و با یادآوری برخی از آن‌ها مردم را با خود به گذشته‌ها برده است.

عید امسال کافی است هر ساعتی که دسترسی به تلویزیون دارید دکمه کنترل را فشار دهید تا یکی از جدید‌ترین فیلم‌های سینمای ایران و جهان را به تماشا بنشینید. قرار است 126 فیلم جدید روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما برود. 28 فیلم سینمایی تولید شبکه‌ها و سیما فیلم هستند و 17 فیلم سینمایی محصول سینمای کشورمان است، تقریبا 36 درصد از فیلم‌ها تولید داخلی و بقیه از فیلم‌های سینمای جهان خواهد بود.

در این بخش سروش به معرفی برخی از این فیلم‌های سینمایی نوروز همچون «حوض نقاشی»، «آزمایشگاه»، «یک سطر واقعیت»، «پسرآدم دختر حوا» و غیره پرداخته است تا بینندگان هر فیلمی را که متناسب با ذائقه خود تشخیص می‌دهند نگاه کنند. یکی دیگر از هدیه‌های نوروزی ویژه صدا و سیما پخش فیلم «12 سال بردگی» است که امسال تقریبا اغلب جوایز معتبر جهان را درو کرده که آخرین آنجایزه اسکار بود.

در این شماره ویژه سروش گفت‌و‌گوهای جذاب و خواندنی از پژمان جمشیدی، مهران احمدی، سروش صحت، پوران درخشنده، علی لهراسبی، محمد علیزاده، حجت الاسلام حائری شیرازی، علی موسوی گرمارودی، حمید سبزواری چهره ماندگار ادبیات انقلاب، فاضل نظری شاعر غزل‌های گلچین و سید ناصر حسینی راوی کتاب «پایی که جامانده» نیز به چشم می‌خود که هریک می‌تواند برای خوانندگان مجله خوشایند و دوست داشتنی باشد.

گزارش از برنامه‌های نوروزی شبکه‌های رادیویی، گذری بر مجموعه‌های تلویزیونی در سال 92، نگاهی به برنامه‌های نوروزی شبکه مستند، گزارش از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «آقای گزارشگر» و «3دا»، نگاهی به برنامه‌های کودک و نوجوان در ایام نوروز، یادی از رفتگان دنیای هنر و فرهنگ این مرز و بوم، و همچنین نگاهی به پدیده‌ها، رویداد‌ها و اتفاقات سال 92 در رسانه ملی از دیگر مطالب خواندنی است که دست اندرکاران این نشریه برای شماره نوروزی تدارک دیده‌اند.

سروش نوروزی همچنین با نظرسنجی از فعالان رسانه و روزنامه نگاران بر‌ترین چهره‌های تلویزیونی را در بخش‌های بهترین سریال، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین نویسنده سریال، بهترین برنامه تلویزیون، بهترین مجری مرد تلویزیون، بهترین مجری زن تلویزیون و بهترین برنامه رادیویی سال 92 را معرفی کرده است.

ویژه نامه نوروزی هفته نامه سروش از امروز در باجه‌های مطبوعاتی سراسر کشور قابل تهیه است. علاقمندان برای اشتراک می‌توانند با تلفن: 88345067 واحد اشتراک سروش هفتگی تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها