عواقب نقش روحانی «پرده‌نشین» برای برق‌نورد

به خاطر ریش بلندم نتوانستم در این فیلم باشم

پخش سریال نوروزی شبکه 3 از 28 اسفند

پخش سریال نوروزی شبکه سه که «روزهای بد به در» نام دارد، از بیست‌وهشتم اسفند ساعت 20 و 45 دقیقه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۶۹۸
پخش سریال نوروزی شبکه 3 از 28 اسفند

این سریال را سعید آقاخانی کارگردانی کرده است و مهران رجبی، مریم امیرجلالی، هومن بر‌ق‌نورد و بیژن بنفشه‌خواه برخی از بازیگران این سریال هستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، این شبکه از بیست‌ونهم اسفند مجموعه کمدی «کرکره» را به نمایش می‌گذارد که هادی حجازی‌فر سرپرست نویسندگان و کارگردان آن است.محمد بحرانی، امیر سلطان‌احمدی، مهدی فرشیدی‌سپهر، مهرداد باقری، محمد عسکری، گیتی قاسمی و... برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه بازی می‌کنند. کرکره هر شب بعد از خبر ساعت22 از شبکه سه پخش خواهد شد.

این شبکه برای ساعت 18 و 10 دقیقه هم سریال خارجی «مامور انتقال» را در جدول پخش خود قرار داده است. تکرار این سریال روز بعد ساعت 9 به نمایش در خواهد آمد.

شبکه سه برای این هفته چند فیلم سینمایی و تلویزیونی را هم برای مخاطبان تدارک دیده است.

فیلم «آخرین تکیه‌گاه» ساخته قدرت‌الله صلح‌میرزایی ساعت 16 و 15 دقیقه بازپخش می‌شود. در این فیلم لاله اسکندری، مریم کاویانی و علی سلیمانی بازی می‌کنند. فیلم «مروارید محرم» امروز ساعت 20 به نمایش در می‌آید.

شبکه سه برای روز یکشنبه دو فیلم را آماده پخش کرده است. فیلم «چشم‌هایش» ساخته منوچهر هادی ساعت 16و15 دقیقه به نمایش درمی‌آید و فیلم «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی هم ساعت 20 پخش می‌شود. در این فیلم رضا کیانیان، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، ریما رامین‌فر، سعید پورصمیمی و نگار جواهریان بازی می‌کنند.

روز دوشنبه هم فیلم «داستان عوضی» به کارگردانی فریدون جیرانی پخش می‌شود. اکبر عبدی، علیرضا خمسه، هدایت هاشمی، نگار عابدی و نادر سلیمانی در این فیلم بازی‌ می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها