طنین کنسرت‌های سنتی و پاپ در اسفندماه

شجریان و علیزاده روی صحنه می روند

روزهای پایانی سال روزهای پر آوا و پر نغمه موسیقی ایران است، از انتشار آلبوم ها گرفته تااجرای کنسرت های مختلف که این روزها شتاب بیشتری گرفته است. این بار هم گروه‌های مطرح موسیقی در آخرین ماه سال با اجراهایی متفاوت به صحنه می‌روند.
کد خبر: ۶۵۰۹۳۳
شجریان و علیزاده روی صحنه می روند

در این شب‌ها چهره‌های شاخصی مانند حسین علیزاده، فرهاد فخرالدینی، همایون شجریان، مازیار فلاحی، محسن یگانه، علیرضا افتخاری و…. به روی صحنه می‌روند که در ادامه نگاهی به بعضی از این کنسرت ها می اندازیم.
کنسرت‌های سنتی و کلاسیک
براساس این گزارش، همایون شجریان 10، 11 و 18 اسفند سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت " هوای گریه" را برگزار می کند که این کنسرت برای علاقه مندان موسیقی سنتی بسیار شنیدنی است.
فرهاد فخرالدینی 13 و 15 اسفند ماه سال جاری به همراه ارکستر مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی به صحنه می‎رود. این کنسرت ساعت 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود که بسیاری از مخاطبان برای برگزاری این کنسرت لحظه شماری کرده اند در نتیجه انتخاب این کنسرت بهترین گزینه برای مخاطبان است.
ارکستر مهر به سرپرستی ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری روزهای 13 و 14 اسفند ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به صحنه می رود.
همچنین علیرضا افتخاری 22 اسفند ماه سال جاری بعد از چندین سال دوری از صحنه ساعت 18:45 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت به دیدار دوستداران خود می رود.
از طرف دیگر گروه موسیقی ایرانی "پالیز" 22 اسفند ماه سال جاری ساعت 19:30 در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت خود را برگزار می‌کند.

همچنین حسین علیزاده و گروه هم آوایان به خوانندگی محمد معتمدی 16 و 17 اسفند ماه ساعت 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد به صحنه می روند که این کنسرت برای علاقه مندان موسیقی سنتی بسیار شنیدنی است.
کنسرت سینا سرلک و پدرام درخشانی 19 اسفند ماه سال جاری ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.
گروه موسیقی "پریشاد " به سرپرستی و خوانندگی "پریچهر خلوتی " به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس گروه "پریشاد" روز شنبه دهم اسفند ماه ،ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود که این کنسرت ویژه بانوان است و برای بانوان علاقه مند به موسیقی تدارک دیده شده است.
گروه "کرشمه" به سرپرستی شیدا جاهدیان ویژه بانوان ساعت 15:30 در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

کنسرت‌های پاپ
حمید عسگری 19 اسفند ساعت 18:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار هواداران خود می‌رود.
همچنین فریدون آسرایی چهارشنبه 21 اسفند ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به صحنه می‌رود که علاقه مندان موسیقی پاپ می توانند از این کنسرت لذت ببرند.
رحیم شهریاری به همراه گروه "آراز" 15 اسفند ماه سال جاری ساعت 19 و 22 در اریکه ایرانیان به اجرای برنامه می‌پردازد که این کنسرت بهترین انتخاب برای هموطنان آذری زبان است.
از طرف دیگر فرزاد فرزین 15 و 16 اسفند ماه سال جاری ساعت 18:30 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران قطعاتی از آلبوم "شخصی" را برای هواداران و دوستداران خود اجرا می‌کند.
مجید خراطها 13 اسفند ماه ساعت 18 و 22 در سالن اریکه ایرانیان و مازیار فلاحی 14 اسفند ساعت 18:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به صحنه می‌روند.
رضا یزدانی هم یکشنبه 11 اسفند ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه قطعاتی از آلبوم جدید خود با عنوان "ساعتا خوابن" را اجرا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها