سرنوشت رویانیان در انتظار فتح الله زاده

صدرنشینی استقلال ضمانت بقای جناب مدیر

تغییرات در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در راه است و وزارت ورزش و جوانان عزم خود را برای این کار جزم کرده است.
کد خبر: ۶۳۹۲۳۰
صدرنشینی استقلال ضمانت بقای جناب مدیر

به گزارش جام جم ورزشی ، سونامی تغییرات سرخابی ها با استعفای محمد رویانیان آغاز شد. وزارت ورزش و جوانان در عمل وانمود می کند نقشی در تغییرات مدیریتی دو باشگاه ندارد با این حال  برنامه های استراتژیکی این وزارتخانه برای دو باشگاه را نمی توان نادیده گرفت و نباید موضع دخالت نداشتن وزارت ورزش و جوانان در قبال مدیران سرخابی ها را به راحتی پذیرفت. محمد رویانیان در هفته های پایانی مدیریتش در پرسپولیس بی اعتنا به سیاستگذاری های جدید وزارت ورزش و جوانان و به دلیل صدرنشینی پرسپولیس و پشتوانه هواداران این تیم به ویژه نقش حمایتی علی دایی ، مصاحبه هایی علیه مدیران ورزش کرد اما همین که اوضاع برای سرخپوشان قمر در عقرب شد و این تیم رفته رفته از صدر دور شد،جناب مدیر عامل در شرایط سختی که به اذعان خودش وزارتخانه برای او درست کرده بود ، صندلی مدیریت باشگاه را رها کرد.

این خبرها فقط مربوط به باشگاه پرسپولیس نیست بلکه خبرهای رسیده از باشگاه استقلال نشان می‌دهد این باشگاه هم مانند باشگاه رقیب دستخوش تغییرات زیادی می شود. البته این تغییرات در استقلال وسعت بیشتری دارد و تنها به مدیرعامل محدود نمی‌شود. ظاهرا در باشگاه استقلال نارضایتی وزارت ورزش گسترده‌تر است و تنها به فتح اله ختم نمی شود.استقلال این روزها وضع چند هفته پیش پرسپولیس را دارد که در صدر برابر رقبا جولان می داد. دست زدن اصولا به ترکیب تیم برنده تبعات زیادی به ویژه نزد هواداران دارد بنابراین بر اساس استراتژی های در نظر گرفته شده دست زدن به ترکیب مدیریتی استقلال در شرایط کنونی جایز نیست.علی فتح اله‌زاده در هفته‌های اخیر همپای همتای سابق قرمزش علیه وزارت ورزش موضع شدیدی گرفته بود و توپخانه حملات خود را رو به وزیر ورزش گرفته بود، بعد از کناره گیری رویانیان عقب نشینی کرده و ادعا کرده که دیگر پول نمی‌خواهد! یک عقبگرد سنگین برای مردی که تا دیروز ادعا داشت وزارت ورزش پول استقلال را بلوکه کرده است.

عقب نشینی آشکار فتح ا...‌زاده اما دیگر سودی ندارد چرا که علاوه بر اظهارات واتهامات اخیر او به وزارت ورزش در درآمدزایی ناتوان نشان داده است او تنها مدیر هزینه بوده و بنابراین باید برود. البته در این رفتن فتح الله‌زاده تنها نیست و احتمالا اعضای هیات مدیره نیز او را همراهی می کنند. خبرهایی به وزارت ورزش رسیده مبنی بر کم کاری اعضای هیات مدیره این باشگاه.

این اعضا قرار بود برای استقلال حامی مالی بیاورند و به مجموعه باشگاه پول تزریق کنند اما وعده های آنها مانند فتح الله زاده برای استقلال سودی نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها