ورود یک خواننده لس آنجلسی به ایران

دومین خواننده لس آنجلسی هم به ایران آمده و چنان که خبر می‌رسد هم اکنون به دنبال مجوز برای انتشار آلبوم ترانه‌های خود است.
کد خبر: ۶۳۷۲۴۷

به گزارش جام جم سرا؛ طی چند سال‌ اخیر خبرهای گوناگونی از رفت و آمد برخی خوانندگان لس آنجلسی به ایران شنیده می‌شد. به عنوان مثال حبیب یکی از خوانندگانی که حضورش در ایران سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخت در سال ۱۳۸۸ به همراه خانواده‌اش به ایران مهاجرت کرد و حالا گفته می‌شود امیر کاظمی معروف به سامان نیز به ایران آمده و در تلاش برای کسب جواز فعالیت است.
چنان که ایران اکونومیست به نقل از آریا نوشته، سامان در مورد دلایل حضورش در ایران گفت: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر. حدود دو سال است در ایران زندگی می‌کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل ۱۶ تراک می‌باشد در ایران ضبط کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال‌ها فعالیت هنری‌ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Netherlands
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
یكی نیست از این جناب «وطن پرست» ــ بخوانید «پول پرست»! ــ بپرسد: شما كه اینقدر وطن پرست تشریف دارید، این همه سال در آمریكا و دور از وطن چه كار می كردید؟! نكند شما هم به واسطه تغییر دولت در ایران، توهم زده اید و تصور كرده اید همه ارزش ها و اصول اسلامی و اخلاقی با تغییر دولت، تغییر كرده و به فراموشی سپرده شده اند؟!
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
۰
۰
ازاینگونه افراد استقبال كنید و حتم بدانید كه دانشمندان ایرانی نیز به فكر برگشتن می باشند

نیازمندی ها