الهام حمیدی در سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی که پخش آن از جمعه (چهارم بهمن) آغاز می‌شود، نقش مادرخوانده رهی را بازی کرده که شخصیت محوری و نقش اول داستان است.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۹

حمیدی در این ‌باره به مهر گفت: این سریال در سه مرحله ساخته شده که من در مرحله اول آن در شش قسمت بازی دارم. هر مرحله داستان مستقل و مجزایی دارد که به اتفاقات دوره‌های مختلف زندگی رهی می‌پردازد.

وی در پایان درباره کم‌کاری خود در این مدت در تلویزیون و سینما گفت: فیلمنامه‌هایی که بتوانند مرا جذب کنند، وجود ندارد. آثار خوب تولید نمی‌شود و تولیدات تلویزیون هم که خیلی کم شده است. من حدود یک سالی است که در تلویزیون و سینما کاری نداشته‌ام فقط سال گذشته در سینما در فیلم «گهواره‌ای برای مادر» بازی کردم.

«سرزمین کهن» در داستانی دراماتیک به بررسی تاریخ سیاسی - اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد. در خلاصه داستان سریال آمده است: پسر بچه‌ای به نام رهی بعد از بمباران روستای محل زندگی‌اش توسط نیــروهای متـــفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود.

او پس از چند روز با مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما اتفاقات باعث می‌شود به خانواده درباری سپرده شود. در این خانواده است که او بتدریج به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی هستند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و ...

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی‌خانی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده و جواد عزتی برخی از بازیگران این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها