باچان جوان، مجری تلویزیونی می‌شود

آبیشک باچان پسر آمیتاب باچان، به حضور در یک برنامه نمایشی تلویزیونی دعوت شده است. وی قرار است در این برنامه نمایشی به‌عنوان مجری ظاهر شود.
کد خبر: ۶۳۶۸۴۱

اهل فن می‌گویند موفقیت بالای مالی و انتقادی سومین قسمت اکشن ماجراجویانه «دوم / انفجار» باعث توجه تهیه‌کنندگان تلویزیونی به باچان جوان شده است.

این برنامه تلویزیونی یک مسابقه هوش است که شرکت‌کنندگان آن، مردم عادی و هنرمندان سینمای هند خواهند بود. قرار است این برنامه نمایشی با نام «آیا می‌دانی؟» جلوی دوربین برود. تهیه‌کنندگان مجموعه این روزها در حال مذاکره با آبیشک باچان هستند و هنوز معلوم نیست وی همکاری با آنها را بپذیرد یا خیر. فصل اول مجموعه در 13 اپیزود روی آنتن می‌رود و از حالا موفقیت بالایی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

آبیشک باچان به‌عنوان مجری برنامه، پرسش‌های مختلفی را در ارتباط با مسائل فرهنگی، هنری و اجتماعی برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌کند و آنها باید در زمان کوتاه 30 ثانیه‌ای، پاسخ صحیح را بدهند تا امتیاز لازم را کسب کنند. شرکت‌کنندگان این مسابقه نمایشی دو گروه سه نفره خواهند بود.

اگر آبیشک باچان دعوت تهیه‌کنندگان «آیا می‌دانی؟» را قبول کند، اولین بار است که در یک کار تلویزیونی حضور پیدا می‌کند. این در حالی است که قبل از این، وی برای حضور در هیچ‌یک از برنامه‌های نمایشی یا مجموعه‌های تلویزیونی دعوت به همکاری نشده نبود، اما پدر وی آمیتاب باچان حدود 15 سال قبل مجری برنامه نمایشی حضور ذهن «کی می‌خواد پولدار بشه؟» بود، که تبدیل به یک پدیده هنری در تاریخ رادیو و تلویزیون هند شد.

با این حال، تحلیلگران تلویزیونی بعید می‌دانند کار تلویزیونی آبیشک باچان موفقیت کلان کار تلویزیونی پدرش را تکرار کند. آبیشک باچان در قسمت سوم «انفجار» در نقش یک افسر پلیس وظیفه‌شناس بازی کرده که به مبارزه با یک سارق حرفه‌ای (با بازی عامرخان) برمی‌خیزد.

این سارق با بهره‌گیری از کار دلقک‌های سیرک، کارش را انجام می‌دهد. این فیلم با فروشی بالای 50 میلیون دلار، لقب پرفروش‌ترین محصول کل تاریخ سینمای هند را گرفت و باعث مطرح‌تر شدن بازیگران اصلی آن شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها