پای نامه شکایت از من را آقای مدیر امضا کرده اما آنقدر شجاعت ندارند که این مسئله را اعلام کنند و فقط مقابل دوربین هارت و پورت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۵۳۱۱
افشاگری های تازه کریمی علیه رویانیان/مقابل دوربین هارت و پورت می کنند

علی کریمی در واکنش به این مسئله که مدیران باشگاه پرسپولیس در پایان فصل او را اسطوره خطاب می‌کردند ولی حالا از او شکایت کردند گفت: تمام مدارک این مسئله موجود است هرچند از کسانی که نیم ساعته حرف خود را تکذیب می‌کنند نمی‌شود توقعی داشت. امروز پیش آقای حسن‌زاده می‌رود تا معلوم شود حق با چه کسی است.

وی با بیان این مسئله که بدهی پرسپولیس در دوره مدیریت رویانیان دو برابر 20 میلیارد تومان است تاکید کرد: قرارداد من با پرسپولیس یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که قرار بود 50 میلیون تومان هم به مدیر برنامه‌های من بدهند اما چون مدیر برنامه‌هاییم دوستم بود قرار شد این مبلغ را روی قرارداد من بگذارند. در آن زمان که قرارداد من منعقد شد قانون سقف قراردادها اجرا می‌شد و باید قراردادمان با همان مبلغ سقف قرارداد ثبت می‌شد و بقیه مبلغ در قرارداد داخلی به من می‌رسید اما متاسفانه در این خصوص مدرکی در دسترس نیست و من اعتماد کرده بودم که این مسئله باعث شد تا دیگر اعتمادی نداشته باشیم و اگر معامله‌ای انجام می‌شود روشن و شفاف باشد که آقایان سوءاستفاده نکنند.

کریمی در انتقاد به قرارداد بستن باشگاه پرسپولیس و برخی بازیکنان گفت: من پول اضافه نگرفتم و دیگران هستند که پول اضافه می‌گیرند. آنها که تنظیم بند قراردادشان 10 روز طول می‌کشد و یا آنها که تا چک اول قرارداد را نگیرند قراردادشان را در فدراسیون ثبت نمی‌کنند. امروز آخر خط هستیم و من هم نمی‌خواهم چیزی اضافه یا کمتر از حقم بگیرم.

وی ادامه داد: متاسفانه یکسری‌ها که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند وارد ورزش شدند و فقط هارت و پورت و داد و بیداد می‌کنند و به دیگران تهمت می‌زنند اما گوش مردم از این حرف‌ها پر شده است.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها