چند فیلم سینمایی ایرانی و خارجی امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود که از میان آنها می‌توان به اسب با بازی رضا کیانیان، من و زیبا با حضور شهاب حسینی و پرویز پرستویی، رفیق بد با بازی حمید جبلی و ایرج طهماسب، شعله در باد، من قهرمان نیستم، مزرعه کودکی و حس ششم به کارگردانی ام.نایت شیامالان اشاره کرد.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۸
فیلم‌های سینمایی ایرانی برای آخر هفته تلویزیون

شبکه یک

امروز: ساعت 22، روز سرنوشت 1

فردا: ساعت 22، روز سرنوشت 2/ ساعت 14 و 45 دقیقه، من و زیبا

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «روز سرنوشت 1» امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. قسمت دوم این فیلم نیز فردا ساعت 22 تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

داستان این فیلم درباره موسی است که همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد و شوهرش وقتی متوجه می‌شود که کار از کار گذشته... پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، پرویز سیرتی و نیکی نصیریان در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه 2

امروز: ساعت 8، عملیات جنگل / ساعت 14 و 30 دقیقه، من قهرمان نیستم / ساعت 21، یک گناه کوچولو

فردا: ساعت 8، برادر کوچک/ ساعت 17 و 30 دقیقه، مزرعه کودکی/ ساعت 23، رفیق بد

فیلم سینمایی «عملیات جنگل» به کارگردانی راجر کلومبل امروز ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. برندر فریزر و ریکی گارسیا در فیلم سینمایی عملیات جنگل بازی کرده‌اند.

فیلم داستانی «من قهرمان نیستم» به کارگردانی محسن توکلی، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. امیررضا محمدی، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند و حسین عامل‌قناد در فیلم داستانی من قهرمان نیستم به تهیه‌کنندگی مجید مظفری ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یه گناه کوچولو» به کارگردانی حسین قناعت، امروز ساعت 21 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. فرهاد بشارتی، فرشته سرابندی، جلیل فرجاد، آتش تقی‌پور و علی تقوازاده در این فیلم ‌نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «برادر کوچک» به کارگردانی شینگ بو کونگ، فردا ساعت 8 صبح از شبکه دو پخش می‌شود. چونگ اوک بائه، جین هو چوی و ئی دا جئون در فیلم سینمایی برادر کوچک بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «مزرعه کودکی» به کارگردانی سیدمهدی برقعی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. جمشید جهانزاده، سولماز غنی، سعید فرجی و پارسا قره‌خانلو در این فیلم بازی می‌کنند. داستان این فیلم درباره پسر نوجوانی است که به واسطه مشکلاتی مجبور می‌شود مدتی نزد اقوامش در شمال زندگی کند و...

فیلم سینمایی «رفیق بد» به کارگردانی عباس احمدی‌مطلق، فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود. ایرج طهماسب، حمید جبلی و ژاله صامتی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه 3

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، رئیس بزرگ/ ساعت 15 و 30 دقیقه، نجوا

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، اسب/ ساعت 16، ماهی کوچولوها دعا می‌خوانند/ ساعت 19، شکست‌ناپذیر

فیلم سینمایی «رئیس بزرگ» با بازی بروس‌لی ـ نورا می‌آوو، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «نجوا» به کارگردانی حامد کلاهداری هم امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. کاوه سماک‌باشی، حسین خانی‌بیگ و لیلا بوشهری در فیلم تلویزیونی نجوا بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «اسب» به کارگردانی بابک محمدی، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.داستان این فیلم درباره مردی است که اسب سفید گروه تعزیه را که پیر شده خریداری می‌کند تا آن را به یکی از دوستانش بدهد، ولی زمانی که به خانه دوستش برای تحویل دادن اسب می‌رود او را پیدا نمی‌کند و... رضا کیانیان، افسر اسدی و مریم سعادت در فیلم تلویزیونی اسب بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ماهی کوچولوها دعا می‌خوانند» فردا ساعت 16 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. سیاوش طهمورث، مریم امیرجلالی و روشنک عجمیان نقش‌های اصلی این فیلم را به‌عهده دارند.

فیلم سینمایی «شکست‌ناپذیر» به کارگردانی جی یونگ جیونگ فردا ساعت 19 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به سانگ کی آهن، وون سانگ پارک و یونگ هی نا اشاره کرد.

شبکه 4

فردا ساعت 12، حس ششم / ساعت 20 و 30 دقیقه، پرتقال و عسل

فیلم سینمایی «حس ششم» به کارگردانی ام‌.نایت شیامالان فردا ساعت 12 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. بروس ویلیس، الیویا ویلیامز، تونی کولت و هیلی جوئل ازمنت در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «پرتقال و عسل» به کارگردانی ایمانوئل یوریب، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار پخش می‌شود. ایبان گراکی و بلانکا سوارز در فیلم سینمایی پرتقال و عسل محصول 2012 کرواسی بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز ساعت 13 و 30 دقیقه، افسانه اسپایدرویک/ فردا، ساعت 9، پولی آنا/ ساعت 13 و 30 دقیقه، توفان

فیلم سینمایی «افسانه اسپایدرویک» با بازی فردی هایمور، ماری لوئیس پارکر، نیک نولتی و سارا بولگر امروز ساعت 13 و30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پولی آنا» به کارگردانی سارا هاردینگ فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «پولی آنا» درباره دختربچه شیرین و خوش‌صحبتی است که برای زندگی نزد خاله‌اش در دهکده‌ای زیبا می‌آید. خاله که زنی مقرراتی و خشن است، کم‌کم تحت تاثیر خواهرزاده‌اش، پولی آنا دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «توفان» به کارگردانی هانس کریستین شمید، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. کری فاکس، آنا ماریا مارنیکا و استفان دایلنس در فیلم سینمایی طوفان بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز ساعت 23، شعله در باد

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، گام آخر

فیلم تلویزیونی «شعله در باد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد مهرانفر امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «گام آخر» به کارگردانی اکبر تدبیری، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. کیوان محمودنژاد، امید آهنگی، مجید مشیری و فلور نظری در این فیلم که محصول مرکز بوشهر است، بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «یوکی» به کارگردانی تاداشی ایمای امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

انیمیشن «میمون‌های فضایی 2» محصول سال 2009 آمریکا فردا ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «راه مردم + بهای یک بهانه»، «زنده از پیپلی»، «شبح 1»، «ساکت شو» و «نهنگ خشمگین» جمعه سیزدهم دی ماه ساعت 13، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها